phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Χρήστος Χολίδης «Θα ήθελα ο κόσμος να μη με μάθει σαν το γαμπρό της γειτονιάς»



Χρήστος ΧολίδηςΣτην κάμερα της εκπομπής «Πρωινό Mou» μίλησε ο Χρήστος Χολίδης για τις φήμες που κυκλοφορούν για την προσωπική του ζωή.

«Είμαι μικρός ακόμα, θα συνεχίσω να αγαπάω τις γυναίκες και να μη μιλάω για όσα λένε για μένα. Όσο δεν μιλάς, τόσο σε κυνηγάνε. Θα ήθελα ο κόσμος να μη με μάθει σαν το “γαμπρό της γειτονιάς”», είπε οΧρήστος Χολίδης με αφορμή τις φήμες που τον θέλουν ζευγάρι με τη Δούκισσα Νομικού.

Ο γνωστός τραγουδιστής συνέχισε όμως με έντονο ύφος: «Γυρνάς τα κανάλια για να μάθεις τι έχεις κάνει! Στο παρελθόν έχω υπάρξει και πατέρας! Εγώ θα συνεχίσω να είμαι εργένης», είπε ο Χρήστος Χολίδης και τόνισε πως δεν θα χρησιμοποιούσε την προσωπική του ζωή για να πάει ένα βήμα μπροστά την καριέρα του: «Είναι το χειρότερό μου να εκμεταλλευτώ μία γυναίκα για να κάνω κάτι».

πηγη:yupi.gr

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email