phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Βανδή: "Σας παρακαλώ, μη σβήνετε όλες τις ρυτίδες''


Βανδή: "Σας παρακαλώ, μη σβήνετε όλες τις ρυτίδες''Η αγαπημένη μας Δέσποινα Βανδή δηλώνει πως είναι μια κλασική Ελληνίδα που ζει μια απολύτως ισορροπημένη ζωή.

Η Δέσποινα Βανδή, σε συνέντευξή της στο περιοδικό «Celebrity», δεν κρύβει πως, όταν μπαίνει στο σπίτι της και βγαίνει το make up, «φεύγει από πάνω μου και αυτός ο ρόλος, γίνομαι μια κανονική γυναίκα με όσα συνεπάγεται αυτή η έννοια».

Παράλληλα, δεν αποφεύγει να μιλήσει για την ηλικία της, αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Έχω φτάσει σε σημείο να πω σε περιοδικό ''Σας παρακαλώ, μη σβήνετε όλες τις ρυτίδες''. Θέλω να βλέπει ο κόσμος ότι όταν μια γυναίκα είναι 40 χρόνων, δεν μπορεί να δείχνει σαν 20άρα, είναι γελοίο».
Η γνωστή τραγουδίστρια όταν ανεβαίνει στην πίστα είναι σταρ, όπως όμως λέει η ίδια, όταν σβήσουν τα φώτα είναι μητέρα, σύζυγος και νοικοκυρά.

«Είμαι μια κλασική Ελληνίδα γυναίκα, που θα ανοίξω το ψυγείο να δω τι λείπει για να ψωνίσω, να μαγειρέψω για την οικογένεια, γιατί μπορεί να έχω δουλειές όλη την ημέρα οπότε πρέπει να αφήσω φαγητό για τους υπόλοιπους όσο θα λείπω», λέει χαρακτηριστικά η Δέσποινα Βανδή και προσθέτει: «Ζω μια απολύτως ισορροπημένη ζωή. Όταν μπαίνω στο σπίτι μου και βγαίνει το make up, φεύγει από πάνω μου και αυτός ο ρόλος, γίνομαι μια κανονική γυναίκα με όσα συνεπάγεται αυτή η έννοια».

Η Δέσποινα Βανδή μιλά επίσης για τον έρωτα και το γάμο της με τον Ντέμη Νικολαΐδη, με τον οποίο έχει δύο παιδιά και εξακολουθεί να δηλώνει παθιασμένη.

«Μετά από τόσο πολλά χρόνια, ο έρωτας έχει γίνει μια μεταλλαγμένη έννοια. Όμως δεν κρύβω ότι με τον άντρα μου είμαι παθιασμένη ακόμα, αλλά με μια διαφορετική έννοια», λέει και προσθέτει: «Σίγουρα δεν έχω το χτυποκάρδι του πρώτου εξαμήνου. Να, σήμερα το πρωί, για παράδειγμα, βγήκε από το μπάνιο και ασυναίσθητα είπα από μέσα μου : ''Τι ωραίο άντρα που έχω. Τον θέλω''».
πηγη:madata.gr

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email