phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

Αλκίνοος Ιωαννίδης «Μεγαλώνω και δεν απέκτησα μία ρουτίνα»



Σε μία από τις σπάνιες συνεντεύξεις του, ο Αλκίνοος Ιωαννίδης μιλά σε γνωστό εβδομαδιαίο περιοδικό για την καθημερινότητά του και την ρουτίνα που λείπει από τη ζωή του.

Εσύ πότε θεώρησες τον εαυτό σου επιτυχημένο;
 «Θα μπορούσα να σου πω ότι δεν το είπα ποτέ, αλλά ταυτόχρονα μπορώ να σου πω ότι το λέω συνέχεια – με την έννοια ότι αισθάνομαι πως είμαι στο σωστό δρόμο. Δεν είμαι σίγουρος με την πάροδο του χρόνου τι θα είναι σημαντικό και τι δεν θα είναι, αλλά δεν μπορώ να λειτουργήσω σκεπτόμενος τι θα μείνει απ’ όλα αυτά».

Δώσε μου μια εικόνα από την καθημερινότητά σου…
 «Δεν έχω καθημερινότητα. Κάθε μέρα μου είναι τελείως διαφορετική από την προηγούμενη. Και αυτό είναι κάτι που με προβληματίζει περισσότερο από τότε που έκανα οικογένεια. Δεν υπάρχει καμία ρουτίνα, καμία συνήθεια, όπως, για παράδειγμα, να ξέρουν τα παιδιά ότι ο μπαμπάς έρχεται σπίτι την τάδε ώρα. Ή φεύγει μια άλλη. Ή λείπει τόσο καιρό και έρχεται και κάνει αυτά τα πράματα».

Αυτό σε φοβίζει; Ότι, ενδεχομένως, δεν υπάρχει μια πατρική φιγούρα στο σπίτι; «Δεν έχει να κάνει μόνο με τη φυσική παρουσία. Η έλλειψη συνήθειας καταργεί το χρόνο. Έχεις την αίσθηση ότι τα χρόνια είναι μόνο μερικές μέρες, διότι δεν υπήρξε ούτε συνήθεια ούτε η κούρασή της. Κάποια πράγματα προσφέρουν το βίωμα του χρόνου. Με απασχολεί και στο μεγάλωμα των παιδιών και στο μεγάλωμα το δικό μου. Διότι μεγαλώνω και δεν απέκτησα μια ρουτίνα. Και μιλάω για απλά πράγματα, όπως το να κοιμηθώ το απόγευμα ή το να πιω καφέ μία συγκεκριμένη ώρα ή το να φάω το μεσημέρι με την οικογένειά μου. Δεν υπάρχουν καν συγκεκριμένες ώρες που θα ξυπνήσω».


Πηγή: People

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email