phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Πρωταπριλιά: Ο επίσημος εορτασμός του… ψέματος


Συνημμένη εικόνα: monthly_03_2011/post-5-0-99984200-1301418541.jpgΟπως όλα τα σημαντικά γεγονότα γιορτάζονται επετειακά κάποια ημέρα του χρόνου, έτσι και το ψέμα -ως πολύ σημαντικό μέρος της καθημερινότητάς μας- δεν θα μπορούσε να υπολείπεται σ’ αυτό. Κάθε μέρα λέγονται ψέματα, απλώς μία ημέρα έπρεπε να τα «νομιμοποιήσουμε» κι αυτό ορίστηκε την 1η Απριλίου.
Όλοι κάποια στιγμή στη ζωή μας έχουμε πέσει «θύματα» του γνωστού εθίμου της Πρωταπριλιάς, με κάποιο «αθώο» -και πολλές φορές πιο «χοντρό»- ψέμα, από συγγενείς, φίλους και γνωστούς. Κάποιοι ειδικά, προσπαθούν περιπαθώς να ξεγελάσουν τους φίλους τους και σκαρώνουν και πιο «χοντρές» φάρσες, οι οποίες απέχουν πολύ από το «αθώο» έθιμο που όλοι γνωρίζουμε από παιδιά. Το καλεί άλλωστε η μέρα, «πρέπει» σώνει και καλά να ξεγελάσουμε κάποιον την Πρωταπριλιά. Δεν ξέρω αν αυτό πηγάζει από την ανάγκη μας να ξεγελάσουμε και να «αθωωθούμε» λόγω της ημέρας, οπότε ούτε γάτα ούτε ζημιά. Γιατί, ούτως ή άλλως, τα ψέματα που ακούμε και βιώνουμε καθημερινά είναι πλείστα όσα και πολύ χειρότερα από τα πρωταπριλιάτικα.
Για την ιστορία, όμως, ας δούμε από πού προήλθε αυτό το έθιμο. Όπως λένε οι πηγές, ήρθε από την Ευρώπη, αλλά υπάρχουν διάφορες εκδοχές για τον τόπο και το χρόνο γέννησής του, με δύο από αυτές να είναι επικρατέστερες.


Πρωταπριλιά… κελτικής προέλευσης

Σύμφωνα με την πρώτη εκδοχή, το έθιμο ξεκίνησε από τους Κέλτες. Λαός της βορειοδυτικής Ευρώπης, οι Κέλτες, ήταν δεινοί ψαράδες και η εποχή του ψαρέματος ξεκινούσε την 1η Απριλίου. Όσο καλοί ψαράδες όμως και να ήταν, την εποχή αυτή του χρόνου τα ψάρια πιάνονται δύσκολα. Έτσι και αυτοί, όπως προστάζει ο «κώδικας δεοντολογίας» των ψαράδων όλων των εποχών, έλεγαν ψέματα σχετικά με τα πόσα ψάρια είχαν πιάσει. Αυτή η συνήθεια, έγινε με το πέρασμα του χρόνου έθιμο.

Πρωταπριλιά… γαλλικής προέλευσης

Η δεύτερη εκδοχή, που θεωρείται και η πιο βάσιμη ιστορικά, θέλει γενέτειρα του εθίμου την Γαλλία του 16ου αιώνα. Μέχρι το 1564 η πρωτοχρονιά των Γάλλων ήταν η «1η Απριλίου». Τη χρονιά αυτή όμως και επί βασιλείας Καρόλου του 9ου, αυτό άλλαξε και Πρωτοχρονιά θεωρούνταν πλέον η 1η Ιανουαρίου. Στην αρχή αυτό δεν το δέχτηκαν όλοι οι πολίτες. Οι αντιδραστικοί συνέχιζαν να γιορτάζουν, την παλαιά πλέον, πρωτοχρονιά τους την 1η Απριλίου, ενώ οι υπόλοιποι τους έστελναν πρωτοχρονιάτικα δώρα για να τους κοροϊδέψουν. Το πείραγμα αυτό μετατράπηκε με τον καιρό σε έθιμο.

Η «υιοθεσία» του εθίμου από τους Έλληνες

Το έθιμο αυτό ήρθε και στην Ελλάδα και βέβαια δεν θα μπορούσε να μην διαφοροποιηθεί και να αποκτήσει ελληνική χροιά. Η βασική ιδέα βέβαια παρέμεινε ίδια. Λέμε αθώα ψέματα με σκοπό να ξεγελάσουμε το «θύμα» μας.
Στο πέρασμα των χρόνων δημιουργήθηκαν αρκετές δοξασίες περί τύχης του «θύτη» και ατυχίας του «θύματος». Σε κάποιες περιοχές, θεωρούν ότι όποιος καταφέρει να ξεγελάσει τον άλλο, θα έχει την τύχη με το μέρος του όλη την υπόλοιπη χρονιά. Σε κάποιες άλλες πιστεύουν ότι ο «θύτης» θα έχει καλή σοδειά στις καλλιέργειές του. Επίσης το βρόχινο νερό της Πρωταπριλιάς, θεωρούν μερικοί, ότι έχει θεραπευτικές ιδιότητες. Όσο για το «θύμα», πιστεύεται ότι, σε αντίθεση με τον «θύτη», θα έχει γρουσουζιά τον υπόλοιπο χρόνο και πιθανότατα, αν είναι παντρεμένος, θα χηρέψει γρήγορα.
Σύμφωνα με τον Έλληνα λαογράφο Λουκάτο το έθιμο αυτό αποτελεί ένα σκόπιμο «ξεγέλασμα των βλαπτικών δυνάμεων που θα εμπόδιζαν την όποια παραγωγή» όπως είναι η αρχή του μήνα τόσο για τον Μάρτιο, όσο και τον Απρίλιο υποχρεώνοντας πολλούς να λαμβάνουν διάφορα «αντίμετρα» (αλεξίκανα μέτρα). Επίσης και ο Έλληνας λαογράφος Γ. Μέγας συμφωνεί πως η πρωταπριλιάτικη «ψευδολογία» παραπλανά ελλοχεύουσες δυνάμεις του κακού, έτσι ώστε να θεωρείται από τον λαό ως σημαντικός όρος μαγνητικής ενέργειας (έλξης ή αποτροπής) για μια επικείμενη επιτυχία. 

                                                          Περιστατικά

Τον προηγούμενο αιώνα, η "έκρηξη" της τεχνολογίας βοήθησε κάποιους να ξεγελάσουν χιλιάδες άτομα την ημέρα αυτή. Για παράδειγμα, στις αρχές του 20ού αιώνα μια αμερικανική εφημερίδα δημοσίευσε ένα άρθρο, στο οποίο αναφερόταν ότι ο γνωστός εφευρέτης Τόμας Έντισον εφηύρε μια μηχανή, η οποία μετέτρεπε το νερό σε κρασί. Αποτέλεσμα του δημοσιεύματος ήταν, οι μετοχές των εταιριών παρασκευής και διακίνησης οίνου να σημειώσουν κατακόρυφη πτώση στο χρηματιστήριο.
Μια άλλη μεγάλη πρωταπριλιάτικη φάρσα, είναι αυτή του δικτύου BBC το 1957. Τότε προβλήθηκε από το δίκτυο ένα ρεπορτάζ, στο οποίο Ιταλοί γεωργοί μάζευαν μακαρόνια από τα δέντρα που υποτίθεται ότι τα παράγουν.
Μέχρι και σήμερα, άλλωστε, τα ΜΜΕ εξακολουθούν να «στήνουν» μέρες πριν το πρωταπριλιάτικο ψέμα που θα «σερβίρουν» όσο πιο αληθοφανές γίνεται. Ούτε τα καθημερινά ψέματα που αναμεταδίδονται δεν προετοιμάζονται με τόση προσοχή. Για ποιο λόγο άλλωστε; Το κοινό είναι έτοιμο να δεχτεί τα πάντα, να ακούσει τα πάντα, οπότε δε χρειάζεται καν προσπάθεια για να «καταπιεί» το πρωταπριλιάτικο ψέμα!

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!!!


Σοφία Αναγνωστοπούλου
www.pentelikonews.gr
Πηγή: Εγκυκλοπαίδεια Πάπυρος Λαρούς Μπριτάννικα τ.51ος, σ.72





Πασχάλης Τερζής: «Το διάστημα που δεν τραγουδούσα, ένιωθα ότι είχα ελάχιστα να δώσω»


Στην κάμερα του «Πρωινού μου» μίλησε ο Πασχάλης Τερζής, ο οποίος παρουσίασε χθες στο VOX το καινούριο του CD με τίτλο "Δυο νύχτες μόνο".Ο δημοφιλής τραγουδιστής δήλωσε, πως αυτά τα χρόνια που δεν τραγουδούσε αισθανόταν ότι είχε ελάχιστα να δώσει. 
Δεν απέκλεισε όμως το ενδεχόμενο να ξανατραγουδήσει σε κάποιο νυχτερινό μαγαζί, με αφορμή τη νέα του δισκογραφική δουλειά.
Σε ερώτηση, για το να νιώθει άγχος για το πώς θα πάει ο δίσκος, ο Πασχάλης Τερζής απάντησε ότι πάντα υπάρχει άγχος γιατί «αναρωτιέσαι αν έκανες τις σωστές επιλογές». 






Κουρκούλης - Κελεκίδου: Φεύγουν για Αυστραλία



Κουρκούλης - Κελεκίδου: Φεύγουν για ΑυστραλίαΜετά τις επιτυχημένες εμφανίσεις του στην Θεσσαλονίκη, το ζευγάρι ετοιμάζει βαλίτσες και φεύγει οικογενειακώς για Αυστραλία όπου θα πραγματοποιήσει σειρά συναυλιών...
Και οι δύο είναι ενθουσιασμένοι για το ταξίδι ενώ οι Έλληνες και Κύπριοι ομογενείς περιμένουν με αγωνία τις εκεί εμφανίσεις τους...
Δεν είναι γνωστό ακόμα το πότε θα επιστρέψουν στα πάτρια εδάφη...

Λαμπερή παρουσίαση δίσκου από τον Πασχάλη Τερζή




Η μεγάλη δισκογραφική επιστροφή του Πασχάλη Τερζή είναι γεγονός. Τρία χρόνια μετά τον τελευταίο του δίσκο, ο Πασχάλης Τερζής επιστρέφει με 16 σύγχρονα λαϊκά τραγούδια που του εμπιστεύτηκαν παλιοί και καινούργιοι φίλοι του. «Δυο νύχτες μόνο», ο τίτλος του νέου cd του Πασχάλη Τερζή με υπογραφές σπουδαίων δημιουργών. Αντώνης Βαρδής, Νίκος Καρβέλας, Λάκης Παπαδόπουλος, Χρήστος Δάντης, Βασίλης Κελαϊδής, Γιώργος Σαμπάνης, Δήμος Αναστασιάδης, Ανδρέας Πρέζας.




πηγη:gossip-tv  

Αννα Βίσση: «Νιώθω πιο άνετα όταν μου την πέφτουν γυναίκες»


Η Άννα Βίσση δεν δίνει συχνά πλέον συνεντεύξεις. Όταν όμως αποφασίζει να το κάνει, σχολιάζεται από τους πάντες. Άλλωστε, όταν μια τραγουδίστρια του βεληνεκούς της, αποκαλύπτει ότι την φλερτάρουν γυναίκες, και μάλιστα δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα με αυτό, θέλει να γίνει γιαγιά, ενώ έχει σκεφτεί το ενδεχόμενο να υιοθετήσει παιδί, δεν μπορεί παρά να προκαλέσει.

Σε συνέντευξή της η ερμηνεύτρια έδωσε στην δημοσιότητα άγνωστες πτυχές της περιόδου που χώρισε από τον Νίκο Καρβέλα, τονίζοντας ότι ήταν εξαιρετικά δύσκολο και για τους δύο. «Όμως, αυτή ήταν η πιο δύσκολη και παράλληλα η πιο όμορφη περίοδος της ζωής μου. Οσο μαζοχιστικό κι αν ακούγεται αυτό, όσο ωραία είναι η περίοδος που ερωτεύεσαι, τόσο ωραία είναι και η περίοδος που χωρίζεις. Πονάς, αλλά ταυτόχρονα καλείσαι να ξαναγαπήσεις τον εαυτό σου. Ουσιαστικά, όταν συμπληρώσεις έναν κύκλο με έναν άνθρωπο, πονάς όταν χωρίζεις επειδή έχεις συνηθίσει και φοβάσαι να μείνεις μόνος σου. Αυτό όμως ξαναξυπνάει την δική σου ταυτότητα και καλείσαι να ξαναγαπήσεις τον εαυτό σου. 

Υποφέραμε και οι δύο το ίδιο. Ήμασταν δύο μουσικοί που είχαν ενωθεί και αυτό έκανε ακόμη πιο δύσκολο τον χωρισμό μας. Δεν χωρίζαμε μόνο ως ζευγάρι, αλλά και ως συνεργάτες αν και εν τέλει δεν χωρίσαμε στην δουλειά. Στην συνέχεια ήταν δύσκολο για τους επόμενους συντρόφους μας, λόγω αυτής μας της σχέσης».



Μίλησε επίσης και για την σχέση της με τον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας Αντώνη Σαμαρά: «Με τον Αντώνη μας σύστησε ο Μανώλης Μητσιάς. Μόλις είχε γυρίσει από τις σπουδές του στο Harvard και ήταν ένας άνθρωπος πανέξυπνος και γοητευτικός. Δεν ξέρω εάν διατηρεί την ίδια φλόγα και σήμερα, επειδή ξέρεις οι πολιτικοί «χαλάνε». Αν δεν έχει χαλάσει θα γίνει καλός πρωθυπουργός. Έτσι κι αλλιώς, η πολιτική σήμερα έχει χαλάσει. Παίζονται τόσα πολλά που δεν ξέρω αν αφήνει τα περιθώρια σ’ αυτούς που την ασκούν να είναι ο εαυτός τους. Εγώ λοιπόν γνώρισα τον Αντώνη σε μια άλλη περίοδο, οπότε δεν μπορώ να σου μιλήσω για τον Αντώνη του σήμερα».

Απαντά θετικά στην ερώτηση εάν την φλερτάρουν γυναίκες. Οσο για το εάν νιώθει αμήχανα; «Όχι γιατί να νιώσω αμήχανα. Νιώθω όπως με έναν άντρα. Μη σου πώ ότι με τις γυναίκες είμαι και πιο άνετη».
Πολύς λόγος έχει γίνει για το εάν είχε σκεφτεί στο παρελθόν ένα δεύτερο παιδί. «Έχω σκεφτεί το ενδεχόμενο της υιοθεσίας. Προτιμώ φυσικά να μου κάνει ένα παιδί η Σοφία, να της το μεγαλώσω κιόλας για να την αποζημιώσω για όσο καιρό δεν πέρασα μαζί της όταν μεγάλωνε». 

Οσο για την προοπτική να γίνει γιαγιά; Πώς της φαίνεται;«Μια χαρά. Σας φαίνεται να έχω πρόβλημα με την ηλικία μου;»

Η Αννα Βίσση μίλησε στο περιοδικό Must της Κύπρου. Η συνέντευξη αναδημοσιεύθηκε στο περιοδικό ΕΓΩ Weekly.

Κυριακή 3 Απριλίου Amstel live με Βασίλη Καρρά, Δημήτρη Σταρόβα & Αλχημιστές


Κυριακή 3 Απριλίου Amstel live με Βασίλη Καρρά, Δημήτρη Σταρόβα & Αλχημιστές
Μια διαφορετική και ανατρεπτική Amstel live βραδιά με ένα αυθεντικό λαϊκό ερμηνευτή και έναν τολμηρό ροκά. Στο δεύτερο επεισόδιο του Amstel Live μαζί μας θα είναι ο μοναδικός Βασίλης Καρράς και ο πληθωρικός Δημήτρης Σταρόβας.
Μαζί τους οι Αλχημιστές. Πάντα με πολύ μουσική και καλή διάθεση σε μια Amstel live ατμόσφαιρα!
O Δημήτρης Σταρόβας παρουσιάζει τα τραγούδια της νέας του δουλειάς και δίνει με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο άλλη διασταση σε μουσική, στίχους και φυσικά ερμηνεία. Για πρώτη φορά στην τηλεόραση ο Βασίλης Καρράς και οι Αλχημιστές τραγουδούν «ζωντανά» την μεγάλη τους επιτυχία «Λόγια φιλικά» ξεσηκώνοντας το κοινό που βρίσκεται εκεί και εσάς από το σπίτι!
Σε αυτό το επεισόδιο του Amstel Live οι δυο καλλιτέχνες μας μιλούν για τις εμφανίσεις τους στην Αθήνα, την δισκογραφική τους δουλειά και τα σχέδια τους. Ο Δημήτρης Σταρόβας θυμάται περιστατικά από παλιότερη συνεργασία του με τον Βασίλη Καρρά, περιγράφοντας τα με τον δικό του μοναδικό τρόπο..
Η καλύτερη ελληνική μουσική έχει το δικό σας κοινό! «Amstel live, γιατί έτσι μας αρέσει...». Κυριακή 3 Απριλίου στις 8 το βράδυ.




πηγη:tralala.gr

“Μια νύχτα... ακόμα” με τη Φωτεινή Δάρρα



“Μια νύχτα... ακόμα” με τη Φωτεινή Δάρρα Για όσους δεν είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τις τρεις μεγάλες συναυλίες της στο Παλλάς και το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, η Φωτεινή Δάρρα επαναλαμβάνει, την Τρίτη 5 Απριλίου, την πρόσφατη παράσταση της "Μία νύχτα μόνο". Με ένα πρόγραμμα ενισχυμένο ώστε να τιμήσει τον φιλανθρωπικό στόχο της συναυλίας, η Φωτεινή Δάρρα προσκαλεί το αθηναϊκό κοινό να απολαύσει τα σημαντικότερα ερωτικά τραγούδια της διεθνούς και ελληνικής μουσικής σκηνής. Στόχος της συναυλίας, να ενισχύσει το σπουδαίο έργο του συλλόγου Φίλων του Γενικού Ογκολογικού Νοσοκομείου “Οι Αγ. Ανάργυροι”. Η ερμηνεύτρια, ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη σε θέματα κοινωνικά, όπως η πρόληψη και η αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού, υποστηρίζει ενεργά τη σημαντική δράση του Συλλόγου.
Μέσα σε «Μια νύχτα μόνο» η Φωτεινή Δάρρα διατρέχει το ερωτικό σύμπαν της μουσικής δημιουργίας των τελευταίων δεκαετιών. Ελληνικής και ξένης. Έχοντας στο πλευρό της την ορχήστρα του Δήμου Αθηναίων (υπό τη διεύθυνση του μαέστρου Μιχάλη Οικονόμου) αλλά κι ένα σύγχρονο γκρουπ, δίνει «άλλον αέρα» σε πασίγνωστες μελωδίες του Μάνου Χατζιδάκι, του Nat King Cole , του Μίμη Πλέσσα, του Cole Porter, του Δημήτρη Παπαδημητρίου, του Κώστα Γιαννίδη , των Queen κ.α.
 
Αναβιώνει δίνοντας το προσωπικό της στίγμα, με την ξεχωριστή σκηνική της θεατρικότητα, την αστείρευτη ενέργεια και τη διαυγή κρυστάλλινη φωνή της, μεγάλες επιτυχίες που ερμήνευσαν σπουδαίες φωνές όπως: η Νάνα Μούσχουρη, η Barbra Streisand, o Nat King Cole, η Emma Shapplin, η Γιοβάννα,η Τζένη Βάνου, ο Freddie Merqury κ.α. Τραγούδια όπως: το «Κάπου υπάρχει η αγάπη μου», «Tώρα»», «Φεύγα»,«Αν σ’αρνηθώ αγάπη μου», «The way we were», «Iwill always love you», «Windmills of your mind» αλλά και κομμάτια που περιέχονται στο τελευταίο επιτυχημένο cd της Φωτεινής Δάρρα με τίτλο «…του έρωτα και της αμαρτίας» και άλλες προσωπικές, δισκογραφικές της επιτυχίες.
 
Πρόκειται για μια ξεχωριστή μουσική παράσταση όπου μερικά από τα ωραιότερα τραγούδια που γράφτηκαν ποτέ, ξαναγεννιούνται μπροστά στα μάτια του κοινού του Μεγάρου, μέσα από την ανάμνηση της ζωής μιας ηθοποιού του μουσικού θεάτρου . Περασμένοι έρωτες, στιγμές από τη ζωή της πάνω στη σκηνή αλλά και η ζωή του καλλιτέχνη όταν τα φώτα σβήνουν, δημιουργούν ένα μαγικό μουσικό ταξίδι.
 
Την καλλιτεχνική επιμέλεια της παράστασης έχει αναλάβει η Φωτεινή Δάρρα. Τη χορογραφία η Έλενα Γεροδήμου, ενώ για την ενορχήστρωση και τη διασκευή του μουσικού υλικού της συνεργάστηκαν ο Γιάννης Μπελώνης, o Γιώργος Δούσης και o Γιάννης Σαμπροβαλάκης. Τους φωτισμούς υπογράφει ο Γιώργος Τέλλος και τον 

σχεδιασμό του ήχου ο Γιάννης Λαμπρόπουλος.




πηγη:gossip-tv

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Ο Ξυλούρης έπαιζε Μπιτλς


Ο Γιάννης Παπαϊωάννου με τον Στέλιο Καζαντζίδη Μια προσωπική εξομολόγηση που μετατρέπεται σε αφήγηση γλαφυρών περιστατικών και γεγονότων που σχετίζονται με το ελληνικό τραγούδι. Ο ηχολήπτης Γιάννης Παπαϊωάννου, ο οποίος δούλεψε τρεις ολόκληρες δεκαετίες στα θρυλικά στούντιο της «Columbia», πρόσωπο με πρόσωπο με ιερά τέρατα της ελληνικής μουσικής, μοιράζεται τις εμπειρίες του μέσα από τις σελίδες του βιβλίου του με τίτλο «Πίσω από το Τζάμι», που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «Θαλασσί».

Ενα βιβλίο γεμάτο πρόσωπα σημαντικά και εικόνες αληθινές, που έχουν βγει μέσα από τις ώρες της δουλειάς και της δημιουργίας. Ο Γιάννης Παπαϊωάννου έζησε από κοντά τους σημαντικότερους Ελληνες συνθέτες και τραγουδιστές. Και από τον καθένα έχει κάτι να θυμηθεί...
«Είμαστε οι δυο μας με τον Μάνο Χατζιδάκι στο στούντιο αργά το βράδυ, καλοκαίρι, Ιούλιος μήνας του 1978, κάνω μοντάζ και χτυπάει το τηλέφωνο. Είναι κάποιος υπεύθυνος από την ΕΡΤ. Ο Μάνος τότε ήταν διευθυντής στο Τρίτο Πρόγραμμα. Του λέει πως θέλουν να περάσουν ένα νομοσχέδιο για τις συμβάσεις των μουσικών και ήθελε να ρωτήσει τον διευθυντή του Τρίτου. - ''Είναι ευκαιρία να υπογράψετε για να περάσει από το θερινό τμήμα της Βουλής'', του είπε. Η απάντηση του Χατζιδάκι: ''Ντροπή αυτό, μη μου το ξαναπείς. Οταν θα ανοίξει η Βουλή, να περάσει το θέμα. Και απορώ πώς με πήρες εμένα τηλέφωνο...''».
Ο Στέλιος
Χαρακτηριστική είναι και η περιγραφή του Στέλιου Καζαντζίδη, όταν τραγουδούσε στο στούντιο: «Οταν ο Καζαντζίδης τραγουδούσε, έπιανε με τη δεξιά παλάμη του τον αριστερό καρπό του και φούσκωνε το στήθος του. Ο θώρακάς του γινόταν σαν μπαλόνι και γέμιζαν τα ηχεία από χαμηλές αλλά και ψηλές νότες. Και τότε κοιταζόμασταν και μουρμουράγαμε μεταξύ μας: ''Δέστε τις ζώνες σας, απογειωνόμαστε''».
Μπορούσε κανείς να φανταστεί τον Ξυλούρη να παίζει Μπιτλς; Κι όμως... «Θυμάμαι σε μια από τις ηχογραφήσεις παίζει λύρα, παίζει μόνος του, για να ζεσταθεί που λέμε, κι ακούω μια μελωδία πολύ γνωστή. Beatles: ''Yellow Submarine και Eleanor Rigby''. Εμεινα να τον ακούω άφωνος και μόλις τελείωσε, τον ρώτησα: ''Ξέρεις τί παίζεις; Πού τα έμαθες αυτά;''. Και μου απαντά: ''Δεν ξέρω τι είναι, αλλά τα έμαθα στην Κρήτη από τους χίπηδες που τα έπαιζαν με τις κιθάρες στα Μάταλα, τους άκουγα και τα ξεσήκωσα στη λύρα...!''».
Σίγουρα όμως όλοι φανταζόμαστε πως ο Στράτος Διονυσίου ήταν άνδρας με Α κεφαλαίο. Και ιδού η απόδειξη: «Χειμώνας 1984 στην Columbia, Γενάρης, βρέχει, κάνει κρύο και στο στούντιο 2 ο Τάκης Σούκας γράφει τον δίσκο ''Λαϊκά και πάσης Ελλάδος''... Η Λίτσα Διαμάντη τραγουδάει το δικό της κομμάτι και κατά τις 12 τα μεσάνυχτα, να 'σου ο Στράτος που λέει στον Σούκα: ''Μη νομίζεις ότι σας έστησα, αλλά πιάσε με, έχω 40 πυρετό, ήρθα όμως να τραγουδήσω. Μπαίνει μέσα στο καμαράκι, φοράει τ' ακουστικά και λέει μια κι έξω το μέρος του στο ''Με λες αγάπη'', αλλά και ολόκληρο το ''Ποιος είπε για τους μάγκες'' που έγινε κι αυτό επιτυχία».
CD
Το βιβλίο συνοδεύεται από ένα CD με σπάνιες ηχογραφήσεις από το προσωπικό αρχείο του Γιάννη Παπαϊωάννου


πηγη:ethnos.gr

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Next Level-Νέο Album από τον Λευτέρη Πανταζή !


Next Level-Νέο Album από τον Λευτέρη Πανταζή !Με ένα 2πλο cd επιστρέφει ο Λευτέρης Πανταζής στη δισκογραφία. Τίτλος του «Next Level».

o πρώτο cd θα περιλαμβάνει 14 ολοκαίνουργια τραγούδια, από τα οποία έχει ήδη ξεχωρίσει και παίζεται στα ραδιόφωνα, το «Τυχαίο, δε νομίζω». Στο δεύτερο cd ο Λευτέρης Πανταζής μας εκπλήσσει ευχάριστα ξεφεύγοντας για λίγο από τα καθιερωμένα μονοπάτια του λαϊκού ρεπερτορίου.
Ο δημοφιλής τραγουδιστής επιλέγει και ερμηνεύει, με το δικό του χαρακτηριστικό στυλ, 7 γνωστές επιτυχίες από το ελληνικό αλλά και διεθνές ρεπερτόριο. «Cry, cry», «Πάνω απ' 'όλα», «Oh Mon amour», «Breathless», «Η αγάπη αργεί», «Άντεξα», «Το καλοκαίρι μου» by Λευτέρης Πανταζής!


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΕΝΑ VIDEO ΤΟΥ ΛΕΥΤΕΡΗ ΠΑΝΤΑΖΗ ΣΤΟ STUDIO, ΣΕ ΕΝΑ MEDLEY ΤΩΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ CD.







πηγη:tralala.gr

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Νέα δισκογραφική δουλειά απο τον Ηλία Βρεττό!!


Τη νέα του δισκογραφική δουλειά ετοιμάζεται να μας παρουσιάσει ο Ηλίας Βρεττός σε λίγες ημέρες!
Ο αγαπητός καλλιτέχνης που αυτή τη περίοδο πραγματοποιεί την στρατιωτική του θητεία ταυτόχρονα ετοιμάζει πυρετωδώς τα νέα του τραγούδια...
Παράλληλα σε κάθε του άδεια φροντίζει να εμφανίζεται σε πόλεις της Ελλάδας αφού πάνω απ' όλα γι' αυτόν υπερέχει η αγάπη του για το τραγούδι και η επαφή του με τον κόσμο που τον στηρίζει!!
Σύντομα λοιπόν θα έχουμε την ευκαιρία να ακούσουμε ολοκληρωμένη τη δεύτερη δισκογραφική δουλειά του Ηλία Βρεττού!!


πηγη:tralala.gr

Συναυλία της Άννας Βίσση για τον ΠΑΟ!


Συναυλία της Άννας Βίσση για τον ΠΑΟ! Την Παρασκευή 15 Απριλίου, στο κλειστό γήπεδο του ΟΑΚΑ, οι φίλοι του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν την Άννα Βίσση - η οποία πάντα στηρίζει την ομάδα - σε μια εντυπωσιακή συναυλία, υποστηρίζοντας ταυτόχρονα με ουσιαστικό τρόπο την ομάδα της καρδιάς τους, μιας και τα έσοδα της συναυλίας θα διατεθούν για την οικονομική ενίσχυση των αθλητικών τμημάτων του Ομίλου. Μαζί με την Άννα Βίσση θα τραγουδήσουν ο Γιώργος Σαμπάνης και η Βέρα Μπούφη. Η συναυλία θα στηριχθεί επίσης και με την παρουσία της ποδοσφαιρικής ομάδας του ΠΑΟ. Οι πόρτες θα ανοίξουν στις 20:00 κι η συναυλία θα ξεκινήσει στις 21:00. Μέγας χορηγός της συναυλίας είναι η HTC, η οποία διευρύνει συνεχώς τα όρια της καινοτομίας στο χώρο της κινητής τηλεφωνίας.
Εκτός όμως από τον Παναθηναϊκό Αθλητικό Όμιλο, η συναυλία αυτή στηρίζει την καμπάνια ενημέρωσης κατά του AIDS, "Ενημέρωση, Προφύλαξη Εξέταση, Το δικό μας μότο Ζωής", που συνδιοργανώνεται από την PRAKSIS και το ΚΕΝΤΡΟ ΖΩΗΣ.
Η προπώληση εισιτηρίων ξεκινά στις 31 Μαρτίου στα καταστήματα PUBLIC και PAO SHOP, στους κινηματογράφους ODEON και VILLAGE, στο Γήπεδο Λ. Αλεξάνδρας (Θύρα 10), στα Γραφεία του Ερασιτέχνη ΠΑΟ (Λάμπρου Κατσώνη 3) καθώς και στο Internet μέσω του i-ticket.gr. Τα εισιτήρια ξεκινούν από τα € 15 στην αρένα, € 15 και € 50 στις κερκίδες - ανάλογα με το τμήμα του γηπέδου - και € 100 για το χώρο των VIP.
Οι φίλοι του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου μπορούν επίσης να συνεισφέρουν στην στήριξή του, στέλνοντας SMS με την λέξη "ΠΑΟ" στο 54242. Η χρέωση για κάθε μήνυμα είναι € 2,48 (συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α.)



πηγη:tralala.gr

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΕΥΤΕΡΑΣ...

00:00-02:00  ελαφρολαικα δεκαετειας 80-90s


02:00-05:00  παλια λαικα  δεκαετειας 60-70s

05:00-08:00  καψουρικα λαικα  δεκαετειας 90s

08:00-10:00  συγχρονα ελληνικα διαφορα

10:00-11:00  διαφορα ελληνικα ποπ

11:00-12:00  διαφορα ελληνικα ρεμιξ

12:00-14:00  συγχρονα ελληνικα ποπ

14:00-16:00  συγχρονα λαικα 

16:00-18:00  συγχρονα λαικα δεκαετειας 00s

18:00-20:00  επιλογες συγχρονα ελληνικα απο την dj xrysaki

20:00-21:00  καψουρικα λαικα 00ς

21:00-00:00  επιλογες λαικα  70-00s ("συνδεση με 962 fm" ζωντανη εκπομπη με τον dj giorgo μετα τις 10)

Image and video hosting by TinyPic

Τα Παιδιά Απ' Τη Πάτρα-Βιογραφικο....



Τα παιδιά από την Πάτρα είναι ελληνικό μουσικό συγκρότημα λαϊκής μουσικής.

Παρά τον τίτλο του. τα μέλη του συγκροτήματος ήταν από άλλα μέρη της Ελλάδας. Στην Πάτρα ήταν φοιτητές και έχοντας γνώση κάποιων μουσικών οργάνων αποφάσισαν να συγκροτήσουν ένα μουσικό σχήμα δίνοντας αυτό το όνομα. Μέλη του συγκροτήματος ήταν ο Λάμπρος Καρέλας τραγούδι, ο Χρήστος Παπαδόπουλος μουζούκι, ο Αργύρης Παπαγεωργίου, ο Β. Δεληκούρας, και ο Παναγιώτης Μανωλάκος (μπουζούκι). Στο αρχικό σχήμα που έπαιξε στο Χάραμα συμμετείχε καιη Ρούλα Μπεκάκου, η οποία αποχώρησε στη συνέχεια.
Ξεκίνησαν το 1981 από το νυχτερινό κέντρο Χάραμα που βρισκόταν στην Οβρυά, το οποίο υπάρχει και σήμερα σε άλλη περιοχή. Η επιτυχία τους ήταν μεγάλη και το 1983 κυκλοφόρησαν τον πρώτο τους δίσκο, με τίτλο Αφιερωμένο εξαιρετικά, ο οποίος έγινε χρυσός, πουλώντας 350.000 δίσκους, και τους έκανε γνωστούς σε όλη την Ελλάδα. Το τραγούδι Δεν θέλω τη συμπόνια κανενός ήταν η μεγαλύτερη επιτυχία τους. Έδωσαν πολλές συναυλίες στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Το 1995 το συγκρότημα διαλύθηκε αλλά επανενώθηκε και συνεχίζει μέχρι σήμερα.
 

ΠΥΞ ΛΑΞ - Ένα όνομα που έγινε σύνθημα! Ένα σύνθημα που έγινε θρύλος!


ΠΥΞ ΛΑΞ - Ένα όνομα που έγινε σύνθημα! Ένα σύνθημα που έγινε θρύλος!Είναι γεγονός: Οι Πυξ Λαξ επανενώνονται για πέντε μόνο συναυλίες σε μία μοναδική για τα ελληνικά χρονικά μουσική παραγωγή που φιλοδοξεί να αποτελέσει το μουσικό γεγονός του καλοκαιριού του 2011. Με αφετηρία το Ολυμπιακό Στάδιο, την Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011, οι παλιοί φίλοι ξανασυναντιούνται στη σκηνή για να προσφέρουν μια πολυαναμενόμενη εμπειρία! Γιατί, «οι παλιές αγάπες» δεν χάνονται, ακόμη κι αν δεν μιλάμε γι’ αυτές!
Πρόκειται μάλιστα για μία μουσική συνάντηση φόρο-τιμής στη μνήμη του πολυαγαπημένου τους φίλου, συνεργάτη και πιστού συνοδοιπόρου, Μάνου Ξυδούς.

Το όνομά τους στα αρχαία ελληνικά, σημαίνει “με κλοτσιές και με μπουνιές”, και αποδίδει παραστατικότατα τον τρόπο με τον οποίο εισέβαλαν οι ίδιοι στα ελληνικά μουσικά δεδομένα της εποχής, για να αλλάξουν για πάντα τα μουσικά πράγματα της χώρας μας. Με την ορμή και το πάθος ενός μαχητή, μοναχικού στην αρχή αλλά με ένα ολόκληρο στρατό φανατικών οπαδών στο τέλος!

Οι Πυξ Λαξ, είχαν τη μεγαλύτερη απήχηση από οποιαδήποτε άλλο συγκρότημα στην ελληνική μουσική σκηνή, κάτι που προκύπτει όχι μόνο από τις πωλήσεις των albums τους, αλλά και από τη συνολική τους πορεία. Είναι ένα ιστορικό συγκρότημα το οποίο διέγραψε μία πορεία που στιγμάτισε την ελληνική νεολαία, αλλά και όλους τους «ανησυχούντες» των ‘90s και δημιούργησε τη δική του σχολή, την οποία ακολουθούν πιστά πολλά συγκροτήματα τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια.

Οι Πυξ Λαξ ιδρύθηκαν το 1989 όταν δύο παιδικοί φίλοι από τις δυτικές συνοικίες της Αθήνας, ο Φίλιππος Πλιάτσικας και ο Μπάμπης Στόκας έδωσαν ηχογραφημένα τραγούδια τους στον Μάνο Ξυδούς, ο οποίος εκείνη την εποχή εργαζόταν στη δισκογραφική εταιρία ΕΜΙ. Αυτό ήταν! Αμέσως δόθηκε το εναρκτήριο λάκτισμα για να γεννηθούν οι Πυξ Λαξ, που πέταξαν μια πέτρα στη λίμνη και προκάλεσαν κύματα μουσικής ευαισθησίας και ευφορίας!

Πρωτοεμφανίζονται το 1990 με το “Τι άλλο να πεις πιο απλά”, με ήχο πρωτότυπο που κινείται μεταξύ του rock και του έντεχνου, δίνοντας φρέσκια πνοή στις παλιομοδίτικες rock συνταγές των 1980s. Το 1991 κυκλοφορούν το “Ζόρικοι καιροί” που περιλαμβάνει το “Πούλα με” και το 1993 το “Ο ήλιος του χειμώνα με μελαγχολεί” που περιλαμβάνει το τραγούδι “Άστη να λέει" με το Βασίλη Καρρά, μία ανατρεπτική συνεργασία, που ξάφνιασε με την πρωτοτυπία της. Με τα χρόνια, το συγκρότημα περιοδεύει, αναπτύσσει μια στενή και πιστή σχέση με το κοινό του, μια σχέση σχεδόν ερωτική, που σημαδεύεται από χιλιάδες εισιτήρια και πωλήσεις δίσκων. Το κοινό ποτέ δε σταμάτησε να ακολουθεί πιστά αυτούς τους «πρίγκιπες» που ανταπέδιδαν με γενναιοδωρία και καλές μουσικές.

Το 1996, επιλεγμένα κομμάτια από το βιβλίο της Μάρως Βαμβουνάκη οι “Παλιές Αγάπες Πάνε στον Παράδεισο”, έγιναν στίχοι για το ομότιτλο τραγούδι των Πυξ Λαξ, από το άλμπουμ "Ο μπαμπούλας τραγουδάει μόνος τις νύχτες". Το 1998 κάνουν περιοδεία στην Βρετανία και για πρώτη φορά Έλληνες καλλιτέχνες καταφέρνουν να κάνουν τέσσερις sold-out εμφανίσεις. Ακολουθούν albums που γίνονται πλατινένια και περιέχουν κλασικά πλέον τραγούδια όπως το"Μία συνουσία μυστική", "Έπαψες αγάπη να θυμίζεις" και γράφουν μουσική για την ταινία "Μοναξιά μου όλα". Το 1999 κυκλοφορούν το "Υπάρχουν χρυσόψαρα εδώ;" ένα album που γίνεται τρεις φορές (!) πλατινένιο και περιέχει τραγούδια καινούρια και κομμάτια από live εμφανίσεις τους.

Οι Πυξ Λαξ δεν επαναπαύτηκαν στη δόξα τους, δεν έμειναν στα γνωστά μονοπάτια, προχώρησαν σε συνεργασίες με τη Χαρούλα Αλεξίου, τον Λάκη Παπαδόπουλο και τον Λαυρέντη Μαχαιρίτσα αλλά και τους Κορσικάνους I Muvrini, τον Marc Almond, τον Eric Burdon (από τους Animals) και τον μοναδικό Sting!

Το 2003 κυκλοφορούν το “Χαρούμενοι στην Πόλη των Τρελών” ένα album που μοιράζονται ερμηνευτικά με καλλιτέχνες όπως ο Ψαραντώνης, η Μελίνα Τανάγρη, ο Gordon Gano, ο Steve Wynn και ο Marc Almond.

Το τέλος έρχεται το 2004 όταν, σε μια τηλεοπτική συνέντευξη, οι Πυξ Λαξ ανακοινώνουν ότι το συγκρότημα διαλύεται. Τότε, θεώρησαν ότι ένας κύκλος έκλεισε, ένιωσαν ότι μετά τον Eric Burdon δεν υπήρχε κάτι άλλο να κάνουν. Έτσι, η τελευταία συναυλία των Πυξ Λαξ γίνεται στις 18 Σεπτεμβρίου του 2004 στο θέατρο του Λυκαβηττού, ηχογραφείται και κυκλοφορεί με τον τίτλο “Τέλος”. Οι Πυξ Λαξ αποχαιρετούν το κοινό τους, για να μην αναγκαστούν να το προδώσουν αργότερα!

Στις 13 Απριλίου 2010 και ενώ ο καθένας από τα μέλη είχε τραβήξει τον δικό του δρόμο, έφυγε από τη ζωή η ψύχη των Πυξ Λαξ, ο Μάνος Ξυδούς.

Έξι χρόνια μετά τη διάλυσή τους, οι Πυξ Λαξ αποφάσισαν να έρθουν πάλι κοντά στους χιλιάδες οπαδούς τους για πέντε μόνο συναυλίες στην Ελλάδα, σε πέντε μεγάλες πόλεις. Με αυτόν τον τρόπο, το συγκρότημα θέλησε να ξαναβρεθεί και πάλι μαζί αλλά και να συναντηθεί ξανά με το κοινό του, το οποίο τους ακολουθούσε πιστά και σιωπηλά όλα τα χρόνια της απουσίας του.

Η ιδέα της επιστροφής ξεκίνησε από τον Μάνο Ξυδούς που την εμπιστεύτηκε στον Νίκο Λώρη, βασικό συνεργάτη των Πυξ Λαξ επί 8 ολόκληρα χρόνια (1995 – 2003). Πριν περίπου ένα χρόνο, άρχισαν να το σκέφτονται σοβαρά και εκεί γύρω στο Πάσχα του 2010 την μοιράστηκαν και με τον Φίλιππο Πλιάτσικα και τον Μπάμπη Στόκα.

Δυστυχώς, όμως, ο Μάνος δεν θα είναι κοντά μας για να δει το δημιούργημά του ξανά στη σκηνή, να βάζει φωτιές με τις θρυλικές μουσικές του! Γι’ αυτό, οι συναυλίες αυτές θα είναι αφιερωμένες στη μνήμη του.

Εκτός από τους Φίλιππο Πλιάτσικα και Μπάμπη Στόκα, η μπάντα θα απαρτίζεται από μουσικούς που βρέθηκαν από την αρχή δίπλα στο συγκρότημα: τον Παναγιώτη Σπυρόπουλο (ηλεκτρική κιθάρα), τη Δήμητρα Καραμπεροπούλου (ακορντεόν), τον Άλκη Παπαδόπουλο (πιάνο), το Γιώργο Γιαννόπουλο (τύμπανα) και το Νίκο Γιαννάτο (μπάσο).
Ραντεβού λοιπόν με τους Πυξ Λαξ στο Ολυμπιακό Στάδιο το καλοκαίρι του 2011, την Τετάρτη 13 Ιουλίου, για να ξανανιώσουμε ζωντανοί, να θυμηθούμε, να μοιραστούμε και να ανακαλύψουμε ξανά όλα όσα μας ενώνουν και μας κάνουν πιο δυνατούς!


πηγη:music.net.cy

Τρίχρονος βαρέων βαρών

Είναι μόλις 3 ετών και ζυγίζει 57 ολόκληρα κιλά,  5 φορές πάνω από το φυσιολογικό του βάρος!

Ο λόγος για τον Λίου Χάο από την Κίνα είναι επικίνδυνα παχύσαρκος και οι γονείς του φοβούνται για την υγεία του.Όταν ο Λίου  γεννήθηκε, ζύγιζε μόλις 2.6 κιλά, αμέσως μετά όμως και μέσα σε λίγους μήνες όλα είχαν αλλάξει για το μικρό αγόρι, καθώς έφτασε τα 10 κιλά τους τρεις πρώτους μήνες ζωής του.Μάλιστα οι ίδιοι λένε ότι αν και προσπαθούν να μην του δίνουν πολύ φαγητό ο μικρός γίνεται επιθετικός και τους πετει διάφορα πράγματα. Για να χορτάσει καταναλώνει καθημερινά τεράστιες μερίδες από παϊδάκια και ρύζι.

"Αν δεν τον ταΐσουμε μέχρι να χορτάσει κλαίει συνεχώς και μας πετάει ότι βρει μπροστά του", λέει η μητέρα του μικρού αγοριού. Τώρα στα τρία του χρόνια είναι πολύ αργά, για να σταματήσουν οι γονείς του την ακόρεστη όρεξή του.
Αγαπημένος του ήρωας ο Superman. Η οικογένεια του τον προτρέπει να κάνει σπορ με διάφορα παιχνίδια - παγίδες, ωστόσο ο ίδιος αρνείται να κινείται. Οι γιατροί του παιδιατρικού νοσοκομείου λένε πως ο μικρός έχει την επιθυμία και την ανάγκη να καταναλώνει τόσο μεγάλες ποσότητες φαγητού λόγω ορμονικών διαταραχών.
"Ο μικρός δεν είναι μια απλή περίπτωση υπέρβαρου παιδιού. Μιλάμε για σπάνια περίπτωση παχυσαρκίας που οφείλεται σε παθολογικά και ορμονικά αίτια. Πρέπει να χάσει επειγόντως βάρος γιατί κινδυνεύει άμεσα η καρδιά του", λέει ο γιατρός που παρακολουθεί το 3χρονο αγοράκι.
Παρ' όλα αυτά, οι γιατροί επιμένουν πως οι ορμόνες του βρίσκονται στα φυσιολογικά επίπεδα, αλλά εκφράζουν έντονες ανησυχίες για την εξέλιξη της υγείας του στο μέλλον.








Γιάννης Σπανός: συναυλία-αφιέρωμα στο Κολλέγιο Ψυχικού


Μεγάλη συναυλία – αφιέρωμα στο Γιάννη Σπανό.Συναυλία-αφιέρωμα στον συνθέτη Γιάννη Σπανό θα διοργανώσουν οι Επιτροπές Γονέων & Γονέων Αποφοίτων για το Ταμείο Υποτροφιών του Κολλεγίου Αθηνών την Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2011 στο Θέατρο του Κολλεγίου στο Ψυχικό. Με μια μουσική διαδρομή που μετρά 50 χρόνια – ξεκινώντας από την εποχή του «Νέου Κύματος», τους μελοποιημένους ποιητές, την «οδό Αριστοτέλους» και φθάνοντας στις σημερινές επιτυχίες – ο μεγάλος συνθέτης Γιάννης Σπανός με τους γνωστούς ερμηνευτές Πένυ Ξενάκη και Κώστα Καράλη, θα ταξιδέψει με τις πασίγνωστες και αξέχαστες μελωδίες του το κοινό. Φιλική συμμετοχή θα έχει ο μοναδικός Μανώλης Μητσιάς. Τα έσοδα της συναυλίας θα διατεθούν για την ενίσχυση του Ταμείου Υποτροφιών του Κολλεγίου.

πηγη:gossip-tv

Απονομή πλατινένιου δίσκου : "Η αγάπη τα πάντα μπορεί"


Απονομή πλατινένιου δίσκου : "Η αγάπη τα πάντα μπορεί" Δίνοντας μηνύματα αισιοδοξίας και ελπίδας για ζωή χωρίς εξαρτήσεις, μέσα από μουσικές διαδρομές, ο Σύνδεσμος Συγγενών και Φίλων Εξαρτημένων Ατόμων Κύπρου κυκλοφόρησε το Νοέμβριο 2009 το cd «Η αγάπη τα πάντα μπορεί» με την ευγενή προσφορά αξιόλογων δημιουργών, ερμηνευτών και τη στήριξη αρκετών χορηγών.
Στο "Σπίτι της Κύπρου" τη Τρίτη 5 Απριλίου και ώρα 20.00, θα γίνει η απονομή πλατινένιου δίσκου στα μεγάλα ονόματα της ελληνικής μουσικής σκηνής που ενώθηκαν και τραγούδησαν για ένα κοινό
σκοπό.

Ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας, ο Δημήτρης Μπάσης, η Γλυκερία, ο Κώστας Καραφώτης, η Πίτσα Παπαδοπούλου και ο Σπύρος Κλείσσας ερμηνεύουν τραγούδια που γράφτηκαν από τους Χρήστο Γιαννόπουλο και Χάρη Προκοπίου.

Ακούστε 2 από τα τραγούδια του δίσκου :










πηγη:tralala.gr

Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΡΙΑΚΗΣ...

00:00-01:00   ελαφρολαικα διαφορα 80-90ς


01:00-02:00   απαλα λαικα  70-80ς


02:00-04:00   παλια λαικα  60-70ς


04:00-06:00   λαικα 70-00ς


06:00-07:00   λαικα 00-09ς


07:00-09:00   λαικα 00-10ς


09:00-11:00  συγχρονα ελληνικα διαφορα 00-09ς


11:00-12:00  επιλογες ελληνικα  90-00ς


12:00-15:00   λαικοδημοτικη ωρα


15:00-17:00  λαικα 00-09ς


17:00-19:00  ελληνικη ποπ σκηνη


19:00-21:00  ελληνικα διαφορα


21:00-00:00  λαικα 80-90ς





Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

Αλλαγή ώρας την Κυριακή 27 Μαρτίου 2011


Τα ξημερώματα της Κυριακής 27 Μαρτίου 2011, ξεκινά η εφαρμογή της Θερινής Ώρας

Στις 3 το πρωί της Κυριακής, οι δείκτες των ρολογιών θα πρέπει να μετακινηθούν μία ώρα μπροστά, δηλαδή θα δείχνουν 4 το πρωί.

Η ώρα θα ισχύσει μέχρι την τελευταία Κυριακή του Οκτωβρίου (30/10/2011).

Κέλλυ Κελεκίδου: «Αυτήν την περίοδο έχω φάει καψούρα με άλλον»


Χείμαρρος ήταν στη συνέντευξη που έδωσε η Κέλλυ Κελεκίδου. Η τραγουδίστρια μίλησε για ΟΛΑ και δεν δίστασε να αποκαλύψει ότι αυτή την περίοδο είναι ερωτευμένη με άλλον άντρα! «Δεν σου κρύβω ότι έχω φάει τη μεγαλύτερη καψούρα της ζωής μου! Οι έρωτες οι μεγάλοι δεν κρύβονται. Έχει κάνει τη μεγάλη ανατροπή στη ζωή μου και νομίζω ότι δεν θα ξανασυμβεί αυτό».

Μην πάει ο νους σας στο πονηρό, αφού μιλάει για τον σχεδόν 2 ετών γιο της Θάνο, που της έχει κλέψει την καρδιά! Μιλώντας στο περιοδικό «Λοιπόν», δηλώνει «παραδοσιακή μαμά» και αποκαλύπτει ότι μέχρι τον 11ο μήνα θήλαζε το γιο της: «ήταν το μεγαλύτερο δώρο που θα μπορούσα του κάνω» λέει, χωρίς να την νοιάζει αν θα χαλάσει το στήθος της: «αυτό που μετράει είναι η εσωτερική ομορφιά. Καθεμία κάνει τις επιλογές της».
Όνειρο της είναι να κάνει μια μεγάλη οικογένεια: «Βάζω μπρος και όπου βγει. Μακάρι να κάνω από 4 παιδιά και πάνω». Ωστόσο, η σκέψη που κυριαρχεί έντονα τον τελευταίο καιρό στο μυαλό της είναι «να υιοθετήσω ένα μωρό, να είναι κοντά στην ηλικία του Θάνου».
Για τη σχέση της με το σύζυγο της Νίκο Κουρκούλη:«Δεν είναι τα πάντα ρόδινα. Είναι καλά και άσχημα. Έχουμε κόντρα γιατί ο καθένας έχει τη δική του προσωπικότητα». Και συμπληρώνει χαριτολογώντας:«καιρός να αρχίσουμε να απομακρυνομαστε» αφού το τελευταίο διάστημα είναι 24 ώρες το 24ωρο μαζί. Και στη δουλειά και στο σπίτι.

Ο ερχομός του παιδιού επηρέασε τη σχέση τους;«όποιος πει το αντίθετο είναι ψεύτης! Δίνεις χώρο σε ένα τρίτο άτομο, ενώ υπήρχαν δυο. Τον πρώτο καιρό υπάρχει μια απόσταση. Όλα τα ζευγάρια περνούν αυτή τη φάση. Παραμελεί ο ένας τον άλλον. Μόλις το παιδί μεγαλώσει όμως λίγο, περνάς μια “δεύτερη καψούρα” με το σύντροφο σου».

Τι την φοβίζει στο μέλλον«η αρρώστια και μόνο. Έχασα τη μητέρα μου από καρκίνο και μέσα από τη δική της αρρώστια είναι σαν να την πέρασα και εγώ. Νόσησε 42 χρονών και την έχασα 49. Έξι χρόνια δεν υπήρχα, παρά μόνο για να της προσφέρω. Πολλές φορές τη νιώθω δίπλα μου».



πηγη:star.gr

Πυροβόλησε το γείτονα γιατί αρνήθηκε να τη φιλήσει!


«Εάν ήμουν λίγα εκατοστά πιο δίπλα, πιθανότατα η σφαίρα θα με είχε βρει στο κεφάλι» τονίζει ο 53χρονος Ντουάιτ Μπέτνερ από τη Φλόριντα ο οποίος δέχθηκε πυροβολισμό από την 92χρονη γειτόνισσα του επειδή αρνήθηκε… να τη φιλήσει!

Τονίζοντας ότι η 92χρονη Έλεν Στόντινγκερ έμοιαζε γοητευμένη από αυτόν από την πρώτη στιγμή που ο ίδιος μετακόμισε στη γειτονιά, ο 53χρονος άνδρας εξομολογείται ότι η σχέση τους ήταν οι τυπικές σχέσεις δύο καλών γειτόνων: «Είχε συμβεί να της βγάλω έξω τα σκουπίδια, να τη βοηθήσω με μερικές δουλειές… 92 ετών είναι εξάλλου. Προφανώς η ίδια εξέλαβε όλα αυτά διαφορετικά».

Την περασμένη Δευτέρα, βιώνοντας ένα τυφλό εφηβικό πάθος, η 92χρονη Έλεν πήγε από το σπίτι του 53χρονου γείτονά της με σκοπό να πάρει αυτό που θέλει: ένα φιλί από τον πρίγκιπα της!

Παρέμενε, λοιπόν, στο σπίτι του μέχρι να το πάρει. «Θέλω ένα φιλί πριν φύγω» θυμάται ο Ντουάιτ Μπέτνερ να του λέει η ηλικιωμένη γυναίκα. Κομψά και διακριτικά, όπως τονίζει ο ίδιος, της απάντησε ότι δεν ενδιαφέρεταικαι πως έχει κοπέλα.

Αυτό, όμως, εξόργισε ιδιαίτερα την 92χρονη η οποία αποφάσισε να μην το αφήσει έτσι. Πήγε, λοιπόν, στο σπίτι της, πήρε ένα ημιαυτόματο πιστόλι και έριξε 4 σφαίρες κατά του σπιτιού του 53χρονου ο οποίος εκείνη την ώρα μιλούσε στο τηλέφωνο.

Μία από τις σφαίρες, μάλιστα, πέρασε δίπλα του αφού διαπέρασε το παράθυρο, με τον ίδιο να κάνει λόγο για θαύμα καθώς γλίτωσε πραγματικά για λίγα εκατοστά…





πηγη:madata.gr

Χρήστος Νικολόπουλος: «Είναι μια δυστυχία τα τάλεντ σόου»


Χρήστος Νικολόπουλος: «Είναι μια δυστυχία τα τάλεντ σόου»
Ο συνθέτης των επιτυχιών, Χρήστος Νικολόπουλος μιλά στο περιοδικό ΕΓΩ Weekly, για τα τραγούδια, τις φιλίες του στο χώρο και τη ζωή του.
Σύμφωνα με τον κύριο Νικολόπουλο, ο κόσμος δεν «σνομπάρει το λαϊκό τραγούδι αλλά μια μερίδα των ΜΜΕ.»Δεν μας στηρίζουν τα ελληνικά ραδιόφωνα. Δυστυχώς, αυτά παίζουν  τα φτηνής κατασκευής «ποπάκια», Αν κάποιος βγάλει ένα λίγο καλύτερο δίσκο, και ειδικά αν συνοδεύεται από μπουζούκι, το θεωρούν «άρρωστο».

Από τους σημερινούς ερμηνευτές ξεχωρίζει τον Πασχάλη Τερζή, το Μανώλη Λιδάκη και όλους όσους έχει συνεργαστεί ή συνεργάζεται. Από τα νέα παιδιά το Νίκο Οικονομόπουλο.

Δε διστάζει να πει πως έδινε τραγούδια με κριτήριο τη φιλία και όχι το επίπεδο του τραγουδιστή, ενώ από το Γιώργο Νταλάρα κληρονόμησε το χάρισμα : «Να κάνω καλές δουλειές και ποιοτικές επιλογές».Από τους συνεργάτες του, ανθρώπους ζωής του είναι πολλοί, με κάποιους είναι μάλιστα και «συνοδοιπόροι» όπως η Χαρούλα Αλεξίου και ο Γιώργος Νταλάρας.
Ο Στέλιος Καζαντζίδης ήταν φίλος του, όπως λέει αλλά μέχρι ενός σημείου και αναφέρει τη δικαστική τους διαμάχη.Αγαπά όλα τα τραγούδια του αλλά ιδιαίτερα  το «Μη μιλάς, μη γελάς» του Γιώργου Νταλάρα, ενώ πριν λίγο καιρό έμαθε πως είναι ο πέμπτος σε πωλήσεις συνθέτης στην ιστορία του Ελληνικού τραγουδιού.
Όσον αφορά το Greek Idol και τα talent shows λέει:«Για μένα, είναι μια δυστυχία τα τάλεντ σόου. Είναι όμως στη νοοτροπία του Έλληνα, στο πλαίσιο της εύκολης δόξας και του ευκαιριακού κέρδους. Σίγουρα, “ευνοούν” κάποια παιδιά, αλλά όσοι δεν διακρίνονται τρέχουν στους ψυχιάτρους. Τους κάνουν να αισθάνονται βασιλιάδες, με τα φώτα, με τα κοριτσάκια που ουρλιάζουν και με τα πανό, και μετά δεν ασχολείται κανείς μαζί τους.
Οι μόνοι που κερδίζουν είναι αυτοί που είναι στο πάνελ και το κανάλι, που κονομάει από τις διαφημίσεις»Επίσης αναφέρει ότι του πρότειναν δυο φορές τη θέση του κριτή στο Fame Story με παχυλό μισθό, αλλά δεν του αρέσει να κρίνει γιατί δεν είναι σοφός.


πηγη:tralala.gr
go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email