phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

«Αγαπώ και εκτιμώ τον Στ. Γονίδη»


Πολλοί καλλιτέχνες κατά καιρούς έχουν πει πως δύσκολα συναναστρέφονται με ανθρώπους από το χώρο τους.

Η Μαριάντα Πιερίδη αποτελεί εξαίρεση καθώς έχει αρκετούς φίλους από τον χώρο του τραγουδιού. Ένας από αυτούς είναι και ο Σταμάτης Γονίδης με τον οποίο είχε συνεργαστεί στο παρελθόν.

«Μου αρέσει να γνωρίζω καινούργιους ανθρώπους, να δημιουργώ φιλίες και το σπίτι μου είναι γεμάτο με φίλους. Είμαι ανοιχτός άνθρωπος», δήλωσε στην espresso και συνέχισε: «Έχω πολλούς φίλους από τον χώρο μας. Έχω κρατήσει επαφές με παλαιότερους συνεργάτες. Ένας από αυτούς είναι και ο Σταμάτης Γονίδης που τον αγαπώ και εκτιμώ πολύ. Είναι τιμή μου που είναι φίλος μου».

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email