phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

Γ. Σαμπάνης: «Είμαι μόνος αυτό το διάστημα


Ο Γιώργος Σαμπάνης σε πρόσφατη συνέντευξη του μίλησε για τον χωρισμό του από την Πατρίτσια Περιστέρη, αλλά και τα μελλοντικά του σχέδια.

«Είμαι καλά. Είναι και η εργασία μου τέτοια που πρέπει ασχοληθώ με αυτό το πράγμα!»
Ωστόσο ευχήθηκε στην πρώην αγαπημένη του: «Να είναι καλά και να συνεχίσει να είναι καλά!»
Τονίζει δε, πως αυτό το διάστημα είναι μόνος, μιας και είναι πολύ νωρίς ακόμα ώστε να σκεφτεί την επόμενη σχέση του:

«Είναι πάρα πολύ νωρίς ακόμα και θα ήταν τελείως αφερέγγυο από πλευράς μου να υπάρχει άλλο πρόσωπο. Αλίμονο αν μετά από τόσο καιρό ξεκινήσω να έχω άλλη σχέση. Η σχέση θέλει χρόνο. Πρέπει να γνωρίσεις καλά έναν άνθρωπο και ύστερα να δεις αν μπορείς να κάνεις μαζί του σχέση. Είμαι μόνος αυτό το διάστημα. Έχω ανθρώπους που με αγαπάνε, αλλά δεν έχω σχέση».

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email