phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Ανέκδοτο:Ο ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΛΟΙ !!!


Πηγαίνει στην Κρήτη ένας τύπος με πολλά λεφτά και μαγεύεται από τις ομορφιές της.

Κάποια στιγμή συναντάει έναν ντόπιο ο οποίος κρατά ένα Κρητικό μαχαίρι.

- Φίλε, του λέει, πόσα θέλεις για να μου δώσεις το μαχαίρι σου;

- Δεν το δίνω, απαντά ο κρητικός

- Ζήτα μου όσα θες, λέει πάλι ο πλούσιος...

- Όχι, ξαναλέει ο κρητικός.

- Να, θα σου δώσω το χρυσό μου ρόλεξ, λέει με λαχτάρα ο πλούσιος.

- Σου πα, δεν σου τη δίνω τη μάχαιρα.

- Μα γιατί; ρωτά ο πλούσιος.

- Γροίκα θα να δεις, του λέει ο κρητικός.

Αν μου δώκεις το ρόλεξ και σου δώκω τη μάχαιρα και πάω στο χωριό και κάτσω στον καφενέ, και πιω δυο ρακές και με πιάκει ο πεντοζάλης και έρθει κάποιος και μου πει "Τσι μάνας σου το μ...."

εγώ ήντα θα πω; "Εννιά παρά τέταρτο;;;"


Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email