phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Σάββατο 14 Ιουλίου 2012

Α. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ: Έπιασα τον σύντροφό μου στο κρεβάτι με άντρα!!


Αυτό αποκάλυψε η λαϊκή τραγουδίστρια ...



Άντζελα Δημητρίου μιλώντας σε εβδομαδιαίο περιοδικό όπου παραδέχτηκε ότι ήταν το μεγαλύτερο σοκ της ζωής της.

"Τον έπιασα επ 'αυτοφώρω στο κρεβάτι μου!

Μπορεί να μην έπιασα ποτέ στα πράσα κάποιον από τους άνδρες μου με άλλη γυναίκα, αλλά έπιασα τον σύντροφό μου με έναν άλλο άνδρα!

Ήταν το μεγαλύτερο σοκ της ζωής μου.

Περιττό να σου πω ότι έσπασα ό,τι υπήρχε σε γυαλικό μέσα στο σπίτι.

Βγήκα έξω στους δρόμους και φώναζα.

'Βοήθεια! Σώστε με!'.

Μα το καταλαβαίνεις να μου το κάνει μέσα στο ίδιο μας το σπίτι;

Και μετά έτρεχα σε ψυχολόγους και έκανα εξετάσεις αίματος για να δω μήπως με κόλλησε τίποτα.

Δεν έχω πρόβλημα ούτε με τους ομοφυλόφιλους, ούτε με τους αμφιφυλόφιλους, αλλά δεν μπορεί να ετοιμάζομαι να παντρευτώ και να τον βρω ξαφνικά με άλλον" είπε χαρακτηριστικά.

Στη συνέχεια, η Άντζελα Δημητρίου αναφέρθηκε στο θέμα της ηλικίας της αποκαλύπτοντας πόσο χρονών είναι.

"Δεν έχω κόμπλεξ με την ηλικία μου.

Είμαι 57 χρόνων και όλοι μου λένε ότι δεν μοιάζω πάνω από 40", είπε στο OK και πρόσθεσε πως το μυστικό για να παραμένεις φρέσκια και λαμπερή βρίσκεται στη διατροφή και τη γυμναστική.

"Αν ράψεις το στόμα σου, γυμνάζεσαι και προσέχεις την εμφάνισή σου, μπορείς να καταφέρεις πολλά", δήλωσε.

Μιλώντας για τις πλαστικές επεμβάσεις που έχει κάνει δήλωσε ότι "το πρώτο μου Botox το έκανα στα 42 μου και το επαναλαμβάνω κάθε οχτώ μήνες.

Έκανα επίσης ανόρθωση στήθους όταν γέννησα την Όλγα και διατηρείται ακόμη μια χαρά, γιατί το προσέχω πολύ".

Τέλος, η γνωστή ερμηνεύτρια μίλησε για τους έρωτες, την απιστία και αποκάλυψε ότι "είναι πάνω από ένα χρόνο που έχει να κάνει σεξ"!



radar.gr

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email