phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

Δέσποινα Βανδή :Μία διαφορετική συνέντευξη


Η Δέσποινα Βανδή παραχώρησε μία διαφορετική συνέντευξη στην οποία απάντησε σε διάφορες ερωτήσεις που έκαναν οι θαυμαστές της μέσω Facebook.

Σε σχετική ερώτηση λοιπόν, για το πώς φαντάζεται τον εαυτό της μετά από δέκα χρόνια, εκείνη απάντησε: «Με φαντάζομαι ψηλή, ξανθιά με μπλε μάτια και 54 κιλά. Φαντάζομαι τη Μελίνα να ξεκινάει τις σπουδές της και να ψάχνω να της βρω σπίτι. Το πιο βασικό για εμένα, είναι να είμαι υγιής τόσο εγώ όσο και τα παιδιά μου, αλλά και οι άνθρωποι γύρω μου. Και το σημαντικότερο; Να μη χάσω τη διάθεσή μου να ονειρεύομαι. Όταν κάποιος έχει όνειρα, αυτά του δίνουν ενέργεια, είναι κινητήριος δύναμη».

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email