phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Κυριακή 29 Ιουλίου 2012

Νότης Σφακιανάκης - Εσύ Η Θάλασσα


Ο Νότης, μετά το "επαναστατικό" τραγούδι με τίτλο "Πλατεία" έρχεται σε λίγες ημέρες να γεμίσει τα Ραδιόφωνα ξανά με τη φωνή του και να μας πάει σε άλλους κόσμους, εκεί όπου η λέξη "καλλιτέχνης" γράφεται με κεφαλαία γράμματα.Το νέο τραγούδι του Νότη Σφακιανάκη είναι δροσερό, καλοκαιρινό, ταιριαστό με το ύφος και τη γενικότερη φιλοσοφία και προσωπικότητα του καλλιτέχνη, προπομπός του δίσκου του που θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο, σε μουσική του Δήμου Αναστασιάδη και στίχους της Βίκυς Γεροθόδωρου.Οι δυο τελευταίοι είναι μεταξύ άλλων και οι δημιουργοί του «Ένα τσιγγανάκι είπε» τελευταίας επιτυχίας του ερμηνευτή, μέσα από το άλμπουμ -- τριλογία «Ματωμένο Δάκρυ» (Universal).Η Μοναδική ερμηνεία του άρχοντα σε συνδιασμό με την ταξιδιάρικη Μουσική του Δήμου Αναστασιάδη και τους Υπέροχους Στίχους της Βίκυς Γεροθόδορου συνθέτουν άλλη μία επιτυχία για τον Μεγάλο Νότη Σφακιανάκη !


Στίχοι

Μου λες δεν υπάρχει ούτε αύριο ούτε χθες...
Μόνο τώρα είναι όλα και στιγμές...
Κι όταν φύγεις θα περάσει,
ο καιρός θα μας αλλάξει.

Η αγάπη μας θα γίνει πια καπνός...
Μα εγώ σου λέω μείνε, η απόφαση μου γίνε
γίνε σώμα μου πριν γίνεις χωρισμός.

Εσύ, η Θάλασσα κι ότι ονειρεύτηκα
Όσο σε πάλεψα, τόσο σε ερωτεύτηκα.
Μια τον βυθό και μια το κάθε σου νησί.

Εσύ, η Θάλασσα και ότι αγάπησα
Μέσα στο κύμα σου το σώμα μου άφησα.
Να πάει εκεί που πια δεν θα χει επιστροφή.

Μου λες δεν αξίζουν παρά μόνο οι διαδρομές...
Οι σταθμοί είναι για λίγο αν το θες.
Παρακάτω πας και φεύγεις, την αλήθεια αποφεύγεις.
Κάθε δέσιμο κοστίζει λες πολλά...
Μα εγώ φωνάζω όχι, το δικό μου αστέρι το χει
Μιας που άναψε κρατάει την φωτιά.

Καλή Ακρόαση!



Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email