phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

Γιάννα Τερζή: «Ήμουν σε πλεονεκτική θέση στο ξεκίνημά μου»


Η Γιάννα Τερζή μιλάει σε εβδομαδιαίο περιοδικό και αποκαλύπτει τις δυσκολίες και τα «τυχερά» που της έχει κληροδοτήσει το «βαρύ» επώνυμό της.

-Έχετε προσπαθήσει να αποδείξετε σε κάποιους ότι δεν κάνετε καριέρα εξαιτίας του ονόματος του πατέρα σας αλλά χάρη στο δικό σας ταλέντο;

«Λειτουργούσα ξέροντας ακριβώς ποια είμαι και τι θέλω. Σε αυτό το σκεπτικό με έβαζαν οι άλλοι. Ήξερα ότι έτσι με θέλουν. Πάντα ήταν μια απογοήτευση, σε καθημερινή βάση…»

-Σας έχουν «χαριστεί» δουλειές εξαιτίας του διάσημου επωνύμου σας;

«Όταν πρωτοξεκίνησα, στα 19 μου, άνοιγα το πρόγραμμα για τον μπαμπά μου. Δεν είναι εύκολο ένας τραγουδιστής τόσο νέος στο χώρο να ανοίγει πρόγραμμα για τον Τερζή. Εννοείται ότι ήμουν σε πλεονεκτική θέση στο ξεκίνημά μου σε σχέση με έναν οποιοδήποτε τραγουδιστή».

-Και το έναυσμα να γίνετε τραγουδίστρια το οφείλετε στον πατέρα σας;

«Όχι μόνο. Και η μητέρα μου ήταν τραγουδίστρια. Θυμάμαι ένα σπίτι γεμάτο μουσική από όταν ήμουν μωρό».

-Αν κάποιος σκεφτεί «μεσολάβησε ο πατέρας της για να βγάλει δίσκο», θα σας πειράξει;

«Συνέβη στην αρχή. Πολλοί άνθρωποι είπαν αυτό το πράγμα. Με σόκαρε η αντίδρασή τους. Μετά, ασυνείδητα, σταμάτησα να δίνω σημασία. Ήταν σαν να φορούσα ωτοασπίδες».

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email