phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Σάββατο 4 Αυγούστου 2012

Πάολα: Ήταν σταρ από το χωριό της


Η Πάολα ακούει από παντού κολακευτικά σχόλια για την τέχνη της, αλλά δεν πρόκειται να καβαλήσει το καλάμι, επειδή έχει συνηθίσει να βρίσκεται με τα αστέρια.

Ήταν το πρώτο όνομα στο χωριό της από τότε που φόραγε πάνες, αυτές οι εμπειρίες την έχουν κάνει πολύ μετριοπαθή και χαμηλοβλεπούσα.

Όπως αναφέρει το περιοδικό, η γνωστή τραγουδίστρια ακούει εξαιρετικά σχόλια και από εκπρόσωπους άλλων μουσικών σκηνών…

«Είναι τιμή μου να γίνονται αυτά. Αλλά είναι και τιμή μου το να έρθει ένας θαμώνας στο μαγαζί που τραγουδάω και να μου πει δυο όμορφα λόγια. Το ίδιο τιμητικά είναι και τα δύο».

Τόσα καλά σχόλια που ακούει, μήπως την κάνουν να καβαλήσει το καλάμι;

«Δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξω αυτό που είμαι με την επιτυχία, την αγάπη του κόσμου ή τα καλά λόγια. Δεν είναι στο χαρακτήρα μου να καβαλάω καλάμι, είμαι πολύ χαμηλών τόνων άνθρωπος. Επιπλέον, από μωρό, ήμουν η σταρ του χωριού μου. Και στο σπίτι μου και στη γειτονιά μου και στην οικογένειά μου, ήμουν πάντα “η σταρ”. Απλά τώρα, βλέπω ότι η δουλειά μου εξελίσσεται».

Έτσι είναι αυτά.

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email