phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

Φοίβος: «Με νοιάζει να γίνονται επιτυχίες τα τραγούδια μου»


Ο Φοίβος ετοιμάζεται πυρετωδώς για τη μεγάλη συναυλία στις 24 Σεπτεμβρίου στο ΟΑΚΑ, στην οποία θα παρουσιάσει τραγούδια από όλη την καριέρα του, και έδωσε μια σπάνια συνέντευξη στον Real fm και τον Νίκο Χατζηνικολάου.

Ειλικρινής και ευθύς, εξήγησε πως δεν κάνει μουσική για την τέχνη ή για να εκφραστεί, αλλά σκοπός του είναι η επιτυχία, όσο εφήμερη κι αν είναι αυτή, που μεταφράζεται βέβαια σε χρήμα.

«Δεν ξανακούω τα τραγούδια μου, τι νόημα θα είχε αυτό; Πιο σημαντικό για μένα είναι ένα τραγούδι μου να γίνει μεγάλη εμπορική επιτυχία. Δεν με νοιάζει η υστεροφημία. Εγώ άκουγα μια ζωή εμπορική μουσική. Δεν με ενδιαφέρει αν θα ακούω ένα τραγούδι μετά από 10 χρόνια, με νοιάζει να ακούω μουσική για να διασκεδάσω εκείνη τη στιγμή, να μου διεγείρει εκείνη τη στιγμή τα συναισθήματα».

Τα τραγούδια του δεν έχουν «ζωή» για πάνω από έναν χρόνο και αφού «χιλιοακουστούν» και καταναλωθούν μπαίνουν στο cult χρονοντούλαπο της ιστορίας.

Ο ίδιος δεν ξεχωρίζει κάποιο από τα σουξέ του (και δεν τον αδικούμε), ίσως τους στίχους του «δεν ζήτησα από ‘σένανε να σώσεις την ανθρωπότητα» της Γαρμπή και το «ότι λάμπει δεν είναι χρυσός» της Βανδή.

Επίσης, αποκάλυψε και το πώς εμπνεύστηκε ένα από τα μεγαλύτερα σουξέ του, το «Σάββατο» του Γιώργου Μαζωνάκη: «Στις αρχές έλιωνα στη δουλειά, χωρίς να έχω προσωπική ζωή. Καθόμουν κλεισμένος σε ένα υπόγειο και έγραφα συνέχεια. Ένα σαββατόβραδο βγήκα να πάρω ένα σάντουιτς να φάω και είδα κόσμο να κυκλοφορεί, ζευγάρια να περπατούν και να κάθονται στα παγκάκια και κατάλαβα ότι υπάρχει ζωή. Μάλιστα, από αυτό το περιστατικό έβαλα φράσεις και στο “Χριστούγεννα” της Δέσποινας Βανδή».

«Τους καλλιτέχνες με τους οποίους έχω συνεργαστεί τους βάζω στο ίδιο επίπεδο. Είτε γράψω για τον Πάριο είτε για έναν πρωτοεμφανιζόμενο, με το ίδιο πάθος θα εργαστώ, την ίδια δουλειά θα κάνω. Αυτό που στο τέλος της μέρας συμβαίνει και έτσι το βλέπω είναι το ότι θα βάλω το όνομά μου από κάτω. Και ο Πάριος και ο πρωτοεμφανιζόμενος κάτι περιμένουν από εμένα και εγώ πρέπει να είμαι ίσος απέναντι σε όλους» απάντησε όταν ρωτήθηκε ποια συνεργασία του ξεχωρίζει.

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email