phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

Νότης Σφακιανάκης:«Δεν είμαι Χρυσή Αυγή, δεν είμαι Χριστιανός… Είμαι Έλληνας»


Ο Νότης Σφακιανάκης, μέσω συνέντευξής του απάντησε σε όσους τον συνδέουν με τη Χρυσή Αυγή.

«Ήμαρτον που θα καθίσουμε να λογοδοτήσουμε στον κάθε καραγκιόζη, ο οποίος έχει φέρει την πατρίδα μας σε αυτή την κατάσταση, αν εγώ είμαι Χρυσή Αυγή ή κίτρινο λουλούδι ή κόκκινο ηλιοβασίλεμα. Τίποτα από όλα αυτά δεν είμαι. Έλληνας είμαι. Άνθρωπος είμαι, κάτοικος αυτής της χώρας, πολίτης. Και πονάω και αγαπάω και πεθαίνω μαζί με τους άλλους. Αυτό είμαι μόνο. Δεν ανήκω πουθενά πολιτικά» είπε χαρακτηριστικά στο περιοδικό Glam.
Όσο για το αν εκτιμά ότι υπάρχει στροφή προς τη θρησκεία τον τελευταίο καιρό, δηλώνει: «Δεν είμαι χριστιανός, δεν ξέρω. Εγώ δεν ανήκω ούτε σε κόμματα ούτε σε θρησκείες, διότι θεωρώ και καταλήγω να πιστεύω ότι δεν προέρχομαι από αυτά. Δηλαδή οι πρόγονοι μου έχουν έρθει από αλλού, έχουν έρθει από ψηλά».

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email