phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Η Μαριάννα Ιωάννου αποχωρεί από το συγκρότημα 48 Ώρες


Η Μαριάννα Ιωάννου αποχωρεί από το συγκρότημα 48 Ώρες!
Εκτός του γνωστού συγκροτήματος 48 Ώρες είναι πλέον η γυναικεία φωνή του, Μαριάννα Ιωάννου.
Η τραγουδίστρια, που προστέθηκε στη μπάντα χάρη στον Γιώργο Λεβέντη κατά τη διάρκεια της συμμετοχής της στο X-Factor 2, ανακοίνωσε στο προφίλ που διατηρεί στο facebook την απόφασή της να αποχωρήσει έπειτα από δύο χρόνια συνεργασίας.
Η ίδια γράφει: ''Μετά από αρκετούς μήνες σκέψης, αποφάσισα ότι κάπου εδώ είναι το τέλος της πορείας μου στις 48 Ώρες. Οι 48 'Ωρες είναι κάτι στο οποίο αφοσιώθηκα ολοκληρωτικά και το έκανα με μεγάλη αγάπη, θα είναι πάντα ένα όμορφο κομμάτι της ζωής μου, μια γλυκιά ανάμνηση.Αποφάσισα όμως να συνεχίσω τις σπουδές μου,μια άλλη μου αγάπη, τις οποίες διέκοψα τα τελευταία δυο χρόνια μιας και λόγω πολύ φορτωμένου προγράμματος δεν κατάφερα να τις συνδυάσω, ενώ το προσπάθησα. Αν και επιθυμούσα να τελειώσω τη σεζόν και μετά να διακόψω, δυστυχώς ένα πρόβλημα υγείας με ανάγκασε να αποχωρήσω νωρίτερα, καθώς για την ανάρρωσή μου χρειάζονται τουλάχιστον δυο μήνες. Η μουσική θα είναι πάντα αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου, τρόπος ζωής, αγάπη. Σας ευχαριστώ όλους για τη στήριξη και την αγάπη που μου δείξατε αυτά τα δυο χρόνια, μου δίνατε τρομερή δύναμη και ενέργεια να συνεχίσω. Όσο για τις 48 Ώρες, Love yoy guys, always be there for you''

από την Αθανασία Βογιάρη

πηγη:tralala.gr

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



1 σχόλια:

love2love είπε...

γτ καλε και τωρα τι θα κανει; ειχε ωραια φωνη ομως

go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email