phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

Νίκος Γκάνος:«Όταν ανεβαίνεις στη σκηνή για να τραγουδήσεις ψωνίζεσαι»

Το πιο «in» αγόρι της ελληνικής ποπ, ο Νίκος Γκάνος (Nicko), έδωσε μία αποκαλυπτική συνέντευξη στο περιοδικό «Down Town», όπου παραδέχτηκε ότι είναι λίγο «ψώνιο», ότι απέχει από τις σταθερές σχέσεις και ότι έχει γυρίσει σπίτι του κλαίγοντας.


Πώς θα περιέγραφες γενικότερα την πορεία σου ως την επιτυχία που γνωρίζεις σήμερα; Ταραχώδη ή ήρεμη;
-Δεν ήταν λίγες οι φορές που έφαγα πόρτα από εταιρίες κι άκουσα ψεύτικες υποσχέσεις. Υπήρξαν βράδια που με είδε η οικογένειά μου να γυρνάω σπίτι κλαίγοντας.


Ήθελες να γίνεις τραγουδιστής για να εκφραστείς καλλιτεχνικά ή επειδή ήσουν / είσαι ματαιόδοξος και σου αρέσει η αναγνωρισιμότητα;
-Νομίζω και για τους δύο λόγους. Όποιος πει μόνο το ένα από τα δύο φοβάμαι ότι δεν σου λέει όλη την ιστορία. Όταν ανεβαίνεις στη σκηνή για να τραγουδήσεις, όπως και να το κάνεις, «ψωνίζεσαι» λίγο.


Είσαι έτοιμος να αντιμετωπίσεις κάποια κακοπροαίρετα σχόλια;
-Μου έχει συμβεί ήδη, αλλά δεν με απασχολεί καθόλου. Πλέον γελάω. Έχουν σχολιάσει από τα ρούχα που φοράω μέχρι το αν είμαι Έλληνας. Έχω διαβάσει ότι είμαι Αλβανός, Βούλγαρος, Ρουμάνος...


Στο Facebook σου κάνουν καμάκι;
-Πάρα πολύ.


Σου έχει τύχει να σου την πέσουν και αγόρια;
-Εννοείται.


-Και πώς αντέδρασες;
-Απαντάω σε όλα τα μηνύματα που μου στέλνουν. Σοβαρολογώ.



Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email