phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Δήμος Αναστασιάδης:« Ηταν μεγάλη τιμή και χαρά που συνεργάστηκα με τον Σταμάτη Κραουνάκη»

Ο νεαρός ταλαντούχος καλλιτέχνης, Δήμος Αναστασιάδης, μίλησε στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» για τη ζωη του, τα «θέλω» του αλλά και το χώρο της μουσικής.


Στα δεκαοκτώ του, ο αδερφός του, τον βοήθησε να συμμετάσχει στην οντισιόν για το Dream Show 2: «Έπαθα ένα σοκ, γιατί δεν ήμουν προετοιμασμένος και ήμουν μόλις 18 ετών. Το αποτέλεσμα όμως ήταν θετικό, γιατί τους άρεσα και μπήκα στο talent show».
Αν γυρνούσε το χρόνο πίσω, θα έβρισκε έναν άλλο τρόπο για να κάνει την πρώτη του εμφάνιση στο μουσικό στερέωμα: « Η συμμετοχή μου στο παιχνίδι ήταν λες και πήγα στο «Αllou! Fun park». Δεν άκουγα τους κριτές και γενικά ήμουν στον κόσμο μου. Από την άλλη έχουν βγει πολλά ταλαντούχα παιδιά από talent shows όπως οι 48 Ωρες, ο Νίκος Οικονομόπουλος και η Ραλλία».


Για τις συνεργασίες του με το Σταμάτη Κραουνάκη και τον James Blunt αναφέρει: «Θεωρώ ότι αυτές οι συνεργασίες ήταν ένα σχολείο που μου προσέφερε σημαντικές εμπειρίες. Ηταν μεγάλη τιμή και χαρά που συνεργάστηκα με τον Σταμάτη Κραουνάκη, γιατί είναι ένας καλλιτέχνης με τα ακούσματα του οποίου μεγάλωσα. Ένας δημιουργός η μουσική του οποίου έχει γράψει τη δική της ιστορία. Επειδή συνεργαστήκαμε στο στούντιο, με έμαθε ότι ακόμα κι όταν γράφεις ένα τραγούδι σε στούντιο πρέπει να νιώθεις ότι το ερμηνεύεις μπροστά σε κόσμο. Δεν σου κρύβω ότι πιέστηκα πολύ, τα έβαλα με τον εαυτό μου και μπήκα σε ένα σκεπτικό που δεν το είχα μέχρι τότε, το οποίο με βελτίωσε πολύ ως καλλιτέχνη».


Η συμμετοχή του στην τελετή λήξης των Special Olympics, ήταν για τον ίδιο μια μοναδική εμπειρία: «Είναι η πρώτη φορά που τραγούδησα για έναν τόσο σημαντικό σκοπό και ένιωσα ότι κάτι προσέφερα. Παρακολουθώ χρόνια, είμαι φαν και ήταν μεγάλη μου τιμή που παραβρέθηκα στην τελετή λήξης των Special Olympics. Παρουσίασα ένα medley δικών μου κομματιών. Μεταξύ αυτών ερμήνευσα τα δύο κομμάτια από την επανέκδοση του CD μου «Αντίθετη τροχιά», το «Τάσεις καταστροφής» και «Τα καλοκαίρια θα είμαι εδώ», το οποίο κυκλοφορεί από τη Universal».


Αποκαλύπτει πως είναι θετικό, το ότι μπαίνει σε τάξη ο χώρος της μουσικής και έτσι θα μείνουν όσοι έχουν ταλέντο.




Από την Αριάδνη Στεφανίδου


πηγη:tralala

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email