phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

Ελένη Φουρέιρα: «Ένας άνδρας με αυτοπεποίθηση είναι το παν»

Σε πρόσφατη συνέντευξή της η Ελένη Φουρέιρα μίλησε για την προσωπική της ζωή, αλλά και για τα επόμενα επαγγελματικά της σχέδια.

Σε ερώτηση για το αν έχει σχέση αυτό το χρονικό διάστημα, η ίδια δηλώνει: «Έχω μάθει στη ζωή μου να δίνω. Δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό. Σε μια σχέση μου, όταν δίνω εγώ, όταν είμαι πολύ ερωτευμένη, ικανοποιούμαι πιο πολύ. Αυτό με κρατάει σε εγρήγορση. Είμαι τόσο επικεντρωμένη στη δουλειά μου, που μια σχέση δεν θα με βοηθούσε».

«Είμαι γεννημένη το ’87.Μου παίρνει πολύ χρόνο η δουλειά μου. Όταν θα ’ναι κάτι πολύ σοβαρό, θα το επισημοποιήσω» προσθέτει.

Πιστεύει πως δεν έχει αλλάξει από τότε που έγινε γνωστή και ισχυρίζεται ότι: «Επειδή έχω ζήσει και χειρότερα και από τα πολύ δύσκολα πάλεψα μόνη μου για να φτάσω εδώ, αν για κάποιους είμαι καλά, έχω να πω στον κόσμο ότι όλα μπορούν να γίνουν, αρκεί να το θέλουμε».

Όσον αφορά στο πώς θέλει να είναι ο άνδρας της ζωής της: «Ένας άνδρας με αυτοπεποίθηση είναι το παν. Να σε κάνει να νιώθεις καλά μαζί του. Να σε κάνει να νιώθεις ωραία… Γεμάτη»!

Τέλος, δηλώνει πολιτικοποιημένη, ενώ υποστηρίζει ότι: «Οι Έλληνες έχουμε ιστορία τεράστια και, επειδή σεβόμαστε και αγαπάμε αυτή την ιστορία, όσο κι αν δεν θέλουν να το πιστέψουν στο εξωτερικό, δεν θα επιτρέψουμε να χαθεί».

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email