phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Ηλίας Βρεττός: «Έχω παίξει πολλές φορές τη ζωή μου κορώνα – γράμματα»


Ο Ηλίας Βρεττός είναι από τους ανθρώπους που ρισκάρουν είτε επαγγελματικά είτε προσωπικά.
«Έχω παίξει πολλές φορές τη ζωή μου κορώνα- γράμματα. Όπως στο παιχνίδι έτσι και στη ζωή είναι 50-50 οι πιθανότητες να έρθουν τα πράγματα όπως τα θέλεις. Μου αρέσει να ρισκάρω , γιατί ανεβάζει την αδρεναλίνη μου», δήλωσε στο περιοδικό Οκ ο τραγουδιστής. Ο Ηλίας πριν λίγες μέρες βρέθηκε στην Κύπρο για δυο προγραμματισμένες εμφανίσεις. Σήμερα θα βρίσκεται στο Ηράκλειο της Κρήτης για την καλοκαιρινή του περιοδεία, ενώ θα βρεθεί και κοντά στους ομογενείς.

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email