phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Στέλιος Ρόκκος: «Δεν φοβάμαι τα ναρκωτικά»


Τις απόψεις του για τα ναρκωτικά και την ινδική κάνναβη εξέφρασε ο Στέλιος Ρόκκος σε πρόσφατη συνέντευξή του, χωρίς να βάζει νερό στο κρασί του και να κρύβεται πίσω από δάχτυλό του.

«Όταν ήμουν 18 χρόνων αλήτευα πολύ, γύρναγα σαν χίπις, οι μισοί μου φίλοι ήταν πρεζόνια. Ποτέ δεν δοκίμασα από αυτό το “θέμα”. Αυτό είναι να περάσεις τα όρια. Από μέσα μου ήθελα πολύ να δοκιμάσω. Όταν όμως με αυτό υπάρχει περίπτωση να μην γυρίσω πίσω… Μου αρέσει πολύ η ζωή και τη ζω όσο καλύτερα μπορώ. Δεν φοβάμαι τα ναρκωτικά, δεν πρόκειται να τα ακουμπήσω. Όσον αφορά τα ναρκωτικά που πας στον αγύριστο. Χασίς έχω πιει ένα τσουβάλι. Τους “γράφω” όλους εκείνους που νομίζουν πως είναι ναρκωτικό. Έχω καπνίσει 1000 τσιγάρα, αλλά αν το θεωρείτε ναρκωτικό σας θεωρώ όλους ηλίθιους. Από άλλα δεν έχω δοκιμάσει, γιατί πάντα πίστευα σε αυτό που σου λέω. Με την άρση της ποτοαπαγόρευσης έκαναν την ινδική κάνναβη ναρκωτικό, για να “κονομάνε” όλοι αυτοί οι προδότες».

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email