phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

Αντύπας: «Νιώθω μια περηφάνια, ξέρω ότι προσφέρω»


Ο Αντύπας θεωρείται σήμερα ο πιο εμπορικός τραγουδιστής του λεγόμενου “καψουροτράγουδου”. Πώς νιώθει που έπειτα από δεκαπέντε χρόνια στο τραγούδι έγινε και εκείνος αυτό που λένε στην καθομιλουμένη… «φίρμα»;
«Όπως κάθε άνθρωπος που βλέπει το αποτέλεσμα της δουλειάς του να δικαιώνεται, έτσι και εγώ νιώθω μια περηφάνια. Ξέρω ότι προσφέρω…» τόνισε στην Espresso και συνέχισε αναφορικά με το τι προσφέρει και σε ποιους: «Τα τραγούδια μου μιλάνε. Όλα μου τα τραγούδια λένε την αλήθεια. Εγώ είχα το θάρρος να βγω και να πω πράγματα αληθινά, που κανένας δεν τολμούσε να τα πει. Και γι’ αυτό πέτυχα. Ένα τραγούδι του που μιλάει και λέει πράγματα που άλλοι δεν τόλμησαν να πουν; «Ας πούμε το «Φίλε, μου πήρες τη γυναίκα που αγαπούσα» το οποίο λέει παρακάτω: «Φίλε, μου πήρες τη γυναίκα που αγαπούσα, χωρίς να θέλω σε μίσησα πολύ, μα όταν σκέφτηκα το τι ζωή περνούσα, εκείνη μίσησα από σένα πιο πολύ, oι γυναίκες δεν τελειώνουν, μην πιστεύεις σε καμιά, απονιά θα πει γυναίκα και γυναίκα απονιά».

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email