phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

Ηλίας Βρεττός: «Η γενιά μου δεν πέτυχε καλές εποχές»


Ο Ηλίας Βρεττός σε συνέντευξή του εξομολογήθηκε αν ήταν ανασταλτικός παράγοντας για εκείνον το γεγονός ότι το ξεκίνημά του συνέπεσε με την κρίση.
«Δυστυχώς, η γενιά μου δεν πέτυχε καλές εποχές. Κάποτε ένας τραγουδιστής με ένα σουξέ γέμιζε ένα μαγαζί έξι μέρες την εβδομάδα. Τώρα υπάρχει μεγαλύτερος ανταγωνισμός, υπερπροσφορά καλλιτεχνών και τραγουδιών και χρειάζεται πολύς αγώνας και προσπάθεια. Εγώ από την αρχή προσπαθώ να κάνω ότι καλύτερο μπορώ. Μου αρέσει να μάχομαι και ψάχνω τρόπους να ξεπερνώ τα εμπόδια. Είμαι πολύ πεισματάρης», δήλωσε στο περιοδικό «ΟΚ».

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email