phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

Καίτη Γαρμπή: Μιλάει για τον Σχοινά και τα προσωπικά της


Η Καίτη Γαρμπή προσπαθεί να κάνει «come back» στην αθηναϊκή νύχτα και τον τελευταίο καιρό δίνει συνέχεια συνεντεύξεις.

Το αγαπημένο θέμα συζήτησης της τραγουδίστριας; Ο Διονύσης Σχοινάς.

«Δεν μπορώ να δω την υπόλοιπη ζωή μου χωρίς αυτόν! Είμαστε πολλά χρόνια μαζί. Έχουμε περάσει και τις κρίσεις μας, ποτέ όμως τόσο σοβαρές, που να κλονίσουν τη σχέση μας και να μας φτάσουν να σκεφτούμε τον χωρισμό».

Μάλιστα, τονίζει πως «ποτέ δεν φτάσαμε ένα βήμα πριν από τη διάλυση του γάμου μας!».

Τι αγαπάει περισσότερο στον Σχοινά;

«Η καλοσύνη του με συγκινεί… Έχει ευγένεια και μεγαλείο και είναι ένα πολύ γλυκό πλάσμα, που με κάνει να γελάω, γιατί έχει εξαιρετική αίσθηση του χιούμορ. Και μέσα στον γάμο μας, δουλεύει πολύ καλά όλ’ αυτά τα χρόνια ότι κρατάμε μια υγιή αίσθηση του χιούμορ! Βοηθάει παντού!».

Δεν διστάζει ακόμα ν’ αποκαλύψει πως ζηλεύει:

«Η ζήλια, σε σωστή δόση, κρατάει ζωντανή τη σχέση. Είναι ωραίο να ζηλεύεις, δίνει πάθος στη σχέση και κρατάει αναμμένη τη φλόγα του έρωτα!».

Όσο για το αν την έχουν προδώσει;

«Ναι, αλλά κι αυτό το άφησα να περάσει, κάνοντας ασκήσεις κατανόησης».

Τέλος, μίλησε και για τον γιο της, λέγοντας πως «είναι όλη μου η ζωή! Τρέμω για τη ζωή του, αλλά, από την άλλη, η πίστη μου στον Θεό λειτουργεί σαν ασπίδα προστασίας για το παιδί μου και ηρεμεί την καρδιά μου».

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email