phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης της Ελ. Τσαλιγοπούλου


Διαχυτική, χαμογελαστή αλλά και τόσο προσφιλής, η αγαπημένη ερμηνεύτρια Ελένη Τσαλιγοπούλου, άνοιξε την καρδιά της μιλώντας στο patrasevents για τον γιο της, τα όνειρα της και τη σημασία που έχει ο έρωτας στη ζωή της.

Διαβάστε αποσπάσματα της συνέντευξης:

Με αφορμή την παρουσία σου στο Piccadilly (Αίγιο), και την διετή πλέον περιοδεία σου με live σε μουσικές σκηνές και συναυλίες, δείχνεις τελικά να έχεις βρει έναν καλύτερο τρόπο έκφρασης που απευθύνεσαι στο κοινό και ότι το απολαμβάνεις… 

Βεβαίως είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει επικοινωνία, πόσο μάλιστα όταν υπάρχει η μουσική. Αυτή τη φορά κατέβηκα με διπλάσια χαρά γιατί κάθε φορά που έρχομαι στο Αίγιο, περνάω καταπληκτικά. Εδώ και δυο χρόνια είμαι σε μια περιοδεία, η οποία δεν λέει να τελειώσει. Κατά κάποιον μαγικό τρόπο νομίζω ότι με ξεκουράζει, γιατί βρισκόμαστε συνεχώς με άλλο κόσμο, σε άλλες πόλεις, υπέροχες πόλεις, οπότε ζω από την αρχή κάτι καινούργιο. Βέβαια το πιο σημαντικό για μένα και το λέω έτσι, είναι ότι εδώ και δυο χρόνια βλέπω τα πράγματα από άλλη οπτική πλευρά, όσον αφορά το καλλιτεχνικό θέμα. Βαρέθηκα τους χώρους που μέχρι πρότινος πήγαινα και τραγουδούσα, σε συνεργασία με γνωστούς, διάσημους, για να μοιραστώ τη διασκέδαση…

-Συνδέεται με το δικό σου μουσικό εγχείρημα;

Πριν από δυο χρόνια ουσιαστικά μπήκα σε περιπέτεια, στο να κάνω ένα όνειρο μου πραγματικότητα, το να γράψω μουσική. Τα κατάφερα! Έχω ένα δίσκο με δικιές μου μουσικές, με στιχουργούς πολύ σημαντικούς φίλους, ευρηματικούς τραγουδοποιούς και στιχουργούς. Είναι ένας δίσκος ο οποίος άρεσε πάρα πολύ στο κοινό και επίσης με διαφοροποίησε…

-Πως θα χαρακτήριζες μουσικά την εποχή που διανύουμε;

Το πρώτο που μου έρχεται να πω είναι μεταβατική μουσική. Δηλαδή, ψάχνουμε να βρούμε που και αυτό μπορεί να είναι ενδιαφέρον, δηλαδή έχουμε βρει μια μουσική και την αναπαράγουμε…Στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή, όλοι προσπαθούμε να βρούμε ένα τρόπο να εξελίξουμε σωστά την ήδη υπάρχουσα τεράστια προίκα…

-Θα αναφερθώ σ’ έναν αγαπημένο σου συνεργάτη, τον Μάνο Ελευθερίου που έχει γράψει τραγούδια, σαν αυτά που προανέφερες…

Ναι, ο Μάνος Ελευθερίου εκεί που έχει φτάσει ήδη, μπορεί να κάνει οτιδήποτε τρέλα ή για οποιοδήποτε λόγο να κάνει ότι θέλει.. Είναι εκτός συναγωνισμού ο Μάνος Ελευθερίου και όλοι οι άνθρωποι που έχουν διανύσει τόσο σπουδαία τη ζωή τους.

-Έχει συνεργαστεί και με την Πέγκυ Ζήνα…

Η Πέγκυ Ζήνα είναι καλή τραγουδίστρια, ανήκει σε μια άλλη φιλοσοφία.

-Για να κλείσουμε το κεφάλαιο Πέγκυ Ζήνα, εφόσον αναφερθήκαμε, τι έχει γίνει και τόσα χρόνια κρατάτε αποστάσεις; Δεν μπήκατε ποτέ στην διαδικασία να μιλήσετε και να ξεκαθαρίσετε την κατάσταση;

Νομίζω ότι η Πέγκυ Ζήνα, θεώρησε ότι εγώ δεν έπρεπε να πω ότι κάνουμε διαφορετική δουλειά, αυτό είχα πει και αυτό την είχε ενοχλήσει. Όχι, δεν έχω σχέση με την Πέγκυ Ζήνα, δεν ήμασταν ποτέ φίλες δεν έχουμε μιλήσει ποτέ, αλλά νομίζω ότι γενικότερα όλη αυτή την ιστορία την έκανε πολύ μεγαλύτερη η τηλεόραση, τα media, δεν υπήρχε πια τόσο σοβαρό θέμα.

-Με τον Γιώργο Ανδρέου διατηρείτε καλή σχέση;

Έχουμε χωρίσει εδώ και 4-5 χρόνια αλλά εξακολουθούμε να είμαστε φίλοι και να είναι ο παραγωγός μου.

-Μια νέα μαμά, από πολύ μικρή απέκτησες τον Αργύρη και μεγαλώσατε μαζί. Σε όλη αυτή την πορεία σου, ένιωσες ποτέ ότι δεν ήσουν δίπλα του;

Είναι πλέον 30 χρονών και δεν είμαι νέα, αν και νιώθω πολύ νέα. Το πρόβλημα που είχα εγώ, ήταν αυτό που έχουν οι νέες μητέρες. 19 χρόνια διαφορά με το γιό μου, νομίζω ότι αυτό είναι το πιο σοβαρό πρόβλημα, το ότι δεινοπάθησα να πάρω το ρόλο της μητέρας, κατάφερα να γίνω φίλη του, να τον καταλαβαίνω, να έχουμε μια σπουδαία σχέση, αλλά δεν κατάφερα να γίνω ουσιαστικά μητέρα του που αυτό κρύβει κινδύνους.Ήμουν δίπλα του με έναν διαφορετικό τρόπο…

-Ασχολείται με τη μουσική;

Ο Αργύρης είναι εραστής της μουσικής, κυρίως είναι μάγειρας. Του αρέσει η μαγειρική.

-Σαν τη μαμά του, καλή μαγείρισσα. Πήρε από εσένα;

(Γελάει) Και από μένα και από την μητέρα μου

-Έρωτας στη ζωή σου; Ο έρωτας σε κάνει πιο λαμπερή…

Αν λοιπόν λάμπω.. όταν έρθετε στην παράσταση και με δείτε να λάμπω, πάει να πει ότι είμαι ερωτευμένη…

-Προσωπικά και επαγγελματικά όνειρα;

Να μου κάνουν την παραγωγή οι Massive Attack στον επόμενο δίσκο μου.. αυτό θα ήταν το όνειρο μου.

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email