phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

ΑΚΡΙΤΙΔΗΣ ΧΑΡΗΣ - ΘΑ ΠΑΡΩ ΦΟΡΑ (11/2012)


Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Μουσική: Μάκης Γιαπράκας

Παραγωγή - Ενορχήστρωση: Γιάννης Φουστέρης - Studio Emphasis

Μπουζούκια: Πέτρος Δράμαλης - Βασίλης Μίκουρας
Πρώτη εκτέλεση Μαίρη Μαράντη
Από την ταινία "Όλα είναι δρόμος" του Παντελή Βούλγαρη με τον Γιώργο Αρμένη.



Θα τα γκρεμίσω

Όλα τα βλέπω σκοτεινά και μπερδεμένα
λες και με βρήκαν όλες οι καταστροφές
Πάνω στην τρέλα μου συνάντησα και σένα
και η ζωή μου πήρε ανάποδες στροφές

θα πάρω φόρα, θα πάρω φόρα
να τα γκρεμίσω
αυτά που μου 'χουνε μπερδέψει τη ζωή
θα πάρω φόρα, θα πάρω φόρα
να τα γκρεμίσω
να πάρω επιτέλους μια αναπνοή


Έχει θολώσει το μυαλό μου απ' το σκοτάδι
και η καρδιά μου έχει τόση μοναξιά
πάνω στη τρέλα μου μιλάς και συ για αγάπη
κι εγώ βαθειά μου νιώθω μόνο παγωνιά


Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email