phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

Χάρης Ακριτιδης | Νίκος Γεραλής ~ Έτσι την πάτησα 2012



Στίχοι: Πάνος Φαλάρας

Μουσική: Νίκος Γεραλής


 Ένας υπέροχος "φρέσκος"  ερμηνευτής,  ο Νίκος Γεραλής,   συναντά τον "κλασσικό"  λαϊκό ερμηνευτή Χάρη Ακριτίδη   και τραγουδούν μαζί ένα υπέροχο Ζεϊμπέκικο σε στίχους του Πάνου Φαλάρα,  και μουσική του Νίκου Γεραλή  με τίτλο:

ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑ

              Την ενορχήστρωση - παραγωγή υπογράφει ο Γιάννης Φουστέρης και το Studio Emphasis,  ενώ μπουζούκια έπαιξαν  ο Πέτρος Δράμαλης με τον Βασίλη Μίκουρα.

Το τραγούδι αυτό θα συμπεριληφθεί στην νέα δισκογραφική δουλειά του Νίκου Γεραλή.


Στίχοι:

" Ούτε που με νοιάζει
Τώρα για άλληνε
Πες μου τι να κάνω
Φίλε άστηνε..

Αυτή η γυναίκα φίλε είναι η ζωή μου
Αυτή η γυναίκα είναι ότι εγώ αγάπησα
Αυτή η γυναίκα να το ξέρεις θα σε κάνει να υποφέρεις
Μη ξεχνάς ότι κι εγώ έτσι την πάτησα
έτσι την πάτησα έτσι την πάτησα..

Για θυμήσου τότε που ήμουνα στη θέση σου
Μου 'λεγες ξεκόλα κ' άκουγα τη σκέψη σου
Δε καταλαβαίνω ότι και να λές
Με έχει σημαδέψει
Ας' την και μη κλαις.."


Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email