phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

Έλενα Δεληχρήστου«Σου τραγουδώ»

Η μουσική είναι ο τρόπος με τον οποίο κάνω παρέα με τους ανθρώπους, ξεμαγκώνει κάθε συστολή, ξεκλειδώνει κάθε συναίσθημα.

Δεκαέξι χρόνια επαγγελματικής ενασχόλησης με το τραγούδι δίπλα σε σπουδαίους ανθρώπους, καλλιτέχνες, μουσικούς.
Οι παραδοσιακοί μουσικοί της Νάουσας μου έδειξαν τον τρόπο που η μουσική σε κάνει χαρούμενο άνθρωπο και πώς μπορεί το σώμα με το χορό να γράφει πάνω στη γη όσα θέλει να πει η ψυχή.
Στα μπαράκια της Θεσσαλονίκης κατάλαβα πως για να τραγουδάω χρειάζεται να έχω τη συνοδεία τουλάχιστο ενός οργάνου. Έτσι έμαθα κιθάρα δίχως να ‘χω! Η πρώτη μου, η Epiphon, ήταν δώρο κάποιων φίλων-θαμώνων που έρχονταν να με ακούσουν στον ¨Ωκεανό¨ στην Ιασωνίδου και με έβλεπαν να παίζω με διαφορετικές κάθε φορα.
Το 2003 οι ¨ΜΠΛΕ¨ μου έμαθαν πώς γίνεται μια δουλειά στο στούντιο και πώς γεννιέται ένα όνειρο από την αρχή του. Η πραγματικότητα με προσγείωσε στο φαύλο κύκλο των εταιρειών.
Ο Χρήστος Μητρέντζης ήρθε να επαναπροσδιορίσει το δρόμο απο την ψυχή μου προς το τραγούδι εμπλουτίζοντας το ρεπερτόριό μου μέσα απο λαϊκά μονοπάτια.

Έξι χρόνια στο πλευρό του Νίκου Παπάζογλου έμαθα να ταξιδεύω και να απολαμβάνω τη ζωή. Έμαθα να γιορτάζω κάθε στίγμη και να στήνω ατέλειωτα μουσικά γλέντια με κάθε αφορμή.
Όλα αυτά τα χρόνια έμαθα πως όλα τα κερδίζεις μόνος σου με κόπο, αλλά και με τη χαρά της δημιουργίας. Αντιλήφθηκα πως η απόσταση ανάμεσα στα όνειρα και στην πραγματικότητα είναι μόνο μία απόφαση.
Έτσι αποφάσισα να φτιάξω τον δίσκο «Σου τραγουδώ» στον οποίο συμμετέχουν η Έιρήνη Χαρίδου και η Ζωή Παπαδοπούλου με τις ερμηνείες τους, καθώς επίσης και η Αρετή Κετιμέ με το σαντούρι της.
Τις μελωδίες μου έντυσαν με στίχους, εκτός από τους δικούς μου, ο Δημήτρης Καρράς, ή Αργυρώ Μάλαμα, η Μίνα Βάστα και η Όλγα Νεράντζη.
Τον φετινό χειμώνα θα εμφανίζομαι στο πλευρό του Δημήτρη Μπάση, της Μελίνας Ασλανίδου και του Χαράλαμπου Γαργανουράκη στο Tas Stage στην Αθήνα.

Έλενα Δεληχρήστου

Φθινοπωρινή βροχή

Aπο τον δίσκο της "ΣΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΩ", στον οποίο συμμετέχουν η Ειρήνη Χαρίδου, η Ζωή Παπαδοπούλου και η Αρετή Κετιμέ με το σαντούρι της.


Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email