phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Πάνος Κιάμος:«Έδωσα εξετάσεις στην Ιατρική για να αποδείξω στους γονείς μου πως τους αγαπώ»


Ο Πάνος Κιάμος σε συνέντευξή του εξομολογήθηκε ότι από μικρός ήταν συνεχώς με τα walkman στα αφτιά.
«Μικρός είχα συνεχώς τα ακουστικά του walkman στα αφτιά μου. Άκουγα Scorpions,Bon Jovi, τον μεγαλύτερο σταρ που πέρασε ποτέ, Μάικλ Τζάκσον. Αλλά άκουγα και Γιώργο Νταλάρα, Ελένη Βιτάλη, οτιδήποτε μου κέντριζε το ενδιαφέρον. Εκείνη την περίοδο οι δικοί μου ήθελαν να με δουν επιστήμονα. Έπρεπε να γίνω ή γιατρός ή δικηγόρος ή δάσκαλος. Να βγάλω ένα πανεπιστήμιο, να έχω ένα χαρτί στα χέρια μου. Το ότι έδωσα εξετάσεις στην Ιατρική δεν ήταν δική μου επιλογή. Ήταν ένα εφόδιο για να αποδείξω στους δικούς μου πως τους αγαπώ, πως μπορούσα να κάνω αυτό που θέλουν, που τους έλεγε: "Τώρα αφήστε με να κάνω αυτό που αγαπώ"», δήλωσε στο «Πρώτο Θέμα». Και συνέχισε: «Με το που έδωσα εξετάσεις για το πανεπιστήμιο, το 1993 η πρώτη μου δουλειά ήταν να μάθω ποτέ ξεκινούσαν τα νυχτερινά σχήματα».

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email