phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

Νατάσα Θεοδωρίδου σε Γιώργο Θεοφάνους:«Ό,τι τραγούδι χωρισμού εγώ εδώ είμαι»


Στο νυχτερινό κέντρο όπου εμφανίζεται η Νατάσα Θεοδωρίδου, η Έλενα Παπαρίζου και ο Λευτέρης Πανταζής διασκέδασε το βράδυ της Παρασκευής ο Γιώργος Θεοφάνους.
Ο συνθέτης απαθανατίστηκε σε ένα από τα πρώτα τραπέζια και μόλις οι δυο τραγουδίστριες ερμήνευσαν το ντουέτο που τους έχει γράψει «Λάθος αγάπες», η Νατάσα Θεοδωρίδου θέλησε να αστειευτεί μαζί του λέγοντας χαρακτηριστικά: «Δε θα στεριώσω ποτέ εγώ, οπότε καλά κάνεις και μου τα γράφεις αυτά, είμαι ο άνθρωπός σου Γιώργο. Ό,τι τραγούδι χωρισμού... εδώ είμαι εγώ!». Αφορμή βέβαια στάθηκε τα τραγούδια χωρισμού που εκείνος της έχει γράψει και που αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος του ρεπερτορίου της.

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email