phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

Νατάσα Θεοδωρίδου: «Δεν θα στεριώσω ποτέ εγώ σε σχέση»


Ο Γιώργος Θεοφάνους πρόσφατα βγήκε να διασκεδάσει επιλέγοντας το νυχτερινό σχήμα που εμφανίζονται οι Πανταζής-Θεοδωρίδου-Παπαρίζου.
Όταν η Νατάσα είδε στα πρώτα τραπέζια τον συνεργάτης της τον πλησίασε και αφού τον χαιρέτησε του είπε: «Δεν θα στεριώσω ποτέ εγώ σε σχέση, οπότε καλά κάνεις και μου τα γράφεις αυτά, είμαι ο άνθρωπός σου Γιώργο. Ότι τραγούδι χωρισμού... εδώ είμαι εγώ!». Η τραγουδίστρια έχει πολύ χιούμορ και της αρέσει να αυτοσαρκάζεται εξου και το σχόλιο μπροστά σε ένα κατάμεστο νυχτερινό κέντρο. Ο συνθέτης χαμογέλασε και αντάλλαξαν μια αγκαλιά σύμφωνα με θαμώνα του «Βοτανικού».

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email