phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Νίκος Οικονομόπουλος: «Κάθε φορά θέλω να είμαι καλύτερος»


Ο Νίκος Οικονομόπουλος από την πρώτη στιγμή που βγήκε στο τραγούδι, ανέβασε ψηλά τον πήχη.
Ο τραγουδιστής κάθε φορά που βγάζει τραγούδι γίνεται επιτυχία και το κοινό του περιμένει τη νέα του δισκογραφική δουλειά με αγωνία. «Όταν υπάρχεις σε αυτό τον χώρο και πρωταγωνιστείς, είναι φυσικό επακόλουθο να υπάρχουν προσδοκίες. Ο επιχειρηματίας του νυχτερινού κέντρου στο οποίο εμφανίζεσαι , επενδύει πάνω σου  και σε εμπιστεύεται. Το ίδιο και ο κόσμος στο μαγαζί. Εγώ σέβομαι τον κάθε συνεργάτη μου και θέλω να είμαι αντάξιος της εμπιστοσύνης που μου παρέχουν. Αυτό με κάνει πιο δημιουργικό και θέλω να είμαι καλύτερος κάθε φορά», δήλωσε ο τραγουδιστής στον τηλεθεατή.

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email