phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Πίτσα Παπαδοπούλου: «Θα ήθελα να είμαι πιο συνηθισμένη γυναίκα»


Η Πίτσα Παπαδοπούλου είναι από τις γυναίκες που απολαμβάνουν αυτά που τους δίνει η ζωή.
Είναι γυναίκα, μητέρα, τραγουδίστρια με καριέρα και υπήρξε και σύζυγος. Πώς μπόρεσε να τα συνδυάσει όλα αυτά; «Παντού υπάρχουν πειρασμοί και καλά παιδιά. Μια δουλειά κάνουμε κι εμείς και υπάρχει τόση ρετσινιά επειδή μπορεί κάποια να βαφτεί περισσότερο ή να φορέσει μια κοντή φούστα. Άλλες κάνουν πολλά πονηρά και δεν ακούγονται», δήλωσε στο πρώτο θέμα και συνέχισε: «Οι τραγουδίστριες δεν είναι κακά παιδιά. Δεν έκανα σωστές επιλογές. Δεν μετανιώνω αλλά θα ήθελα να είμαι πιο συνηθισμένη γυναίκα. Να έχω έναν σύζυγο τώρα πλάι μου. Αλλά ο Θεός δεν μπορεί να μας τα δώσει όλα. Τον γιο μου , τον Μάριο, μου έδωσε και είναι ότι καλύτερο έκανα στη ζωή μου».

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email