phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

Ηλίας Βρεττός: «Δεν μπορώ να πω ότι είμαι και άγιος»


Για την απιστία και τις σχέσεις μίλησε ο Ηλίας Βρεττός σε πρόσφατη συνέντευξή του.

Είναι πάντα πιστός, όταν έχει στο πλευρό του μία γυναίκα;

«Όχι, πάντα. Όταν είμαι ερωτευμένος, είμαι πάρα πολύ πιστός. Δεν υπάρχει τίποτα γύρω μου. Αν είμαι καλά με τον άνθρωπό μου και νιώθω ευτυχισμένος δίπλα του και η πιο όμορφη γυναίκα να με πλησιάσει, δεν υπάρχει περίπτωση να κάνω κάτι. Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις που ο έρωτας φεύγει. Όταν συνέβη αυτό, επειδή μόνο μακροχρόνιες σχέσεις έχω κάνει στη ζωή μου και ο πειρασμός ήταν μεγάλος, δεν ήμουν σωστός απέναντι στην κοπέλα μου. Δεν καμαρώνω καθόλου που απάτησα, αλλά δεν μπορώ να πω ότι είμαι και άγιος. Μου έχει συμβεί να μην είμαι καλό παιδί» δήλωσε ο τραγουδιστής στο περιοδικό «Ok!».

Αποκάλυψε στη σύντροφό του την απιστία;

«Όταν ρωτήθηκα, ναι. Δεν θα το έλεγα από μόνος μου, αλλά, επειδή δεν μου αρέσει να λέω ψέματα, δεν θα μπορούσα να την κοροϊδέψω». Τουλάχιστον, είναι ειλικρινής…

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email