phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

Η ΄Αννα Βίσση έκλαψε σε εκπομπή για τον πατέρα της!


Η Άννα Βίσση ήταν καλεσμένη του Τάσου Τρύφωνος στο κυπριακό κανάλι ΡΙΚ και στην εκπομπή τετ-α-τετ. Και όπως μας έχει συνηθίσει μίλησε με ειλικρίνεια και πάθος για όλα! Για την σχέση της με τον πρωθυπουργό, Αντώνη Σαμαρά, την απώλεια του πατέρα της αλλά και όλες εκείνες οι σκέψεις που πέρασαν από το μυαλό της όταν είχε εκείνο το ατύχημα στην σκηνή!


Μάλιστα, όταν μίλησε για τον πατέρα της ξέσπασε σε κλάματα!

"Νομίζω πρόλαβα να του πω ό,τι ήθελα να του πω. Μου λείπει περισσότερο από εκείνον η πλάκα του, είπε η Άννα Βίσση στην εκπομπή και δάκρυσε! Κλαίω γιατί τον θυμάμαι να γελάει! Μας έμαθε να τα περνάμε όλα με χιούμορ, ένα στοιχείο που στις χώρες μας δεν το βλέπεις. Είμαστε λαοί που πονάμε και το δείχνουμε, ενώ ο μπαμπάς μου τα ξεπερνούσε όλα με το γέλιο, με την πλάκα. 

Και συνέχισε: Η πιο σκληρή στιγμή για μένα δεν ήταν η κηδεία. Η κηδεία είναι μία ιεροτελεστία που είναι υπέροχη γιατί δοξάζεις και αποχαιρετάς τον άνθρωπό σου... πιο πολύ πόνεσε η στιγμή που μου το είπαν! Εκεί πονάει πιο πολύ, στην αναγγελία, συνέχισε η τραγουδίστρια, προσθέτοντας πως εκείνο το βράδυ δεν ήταν στο πλευρό του.

Βεβαίως, η Άννα μίλησε και για την πτώση της στο κενό από την σκηνή, ένα ακόμη πολύ σημαντικό γεγονός στην ζωή της τα τελευταία χρόνια: Όταν έπεσα στο κενό ήταν για μένα déjà vu. Εκεί κάτω που ήμουν, όταν άνοιξα τα μάτια μου, ήρθε στο μυαλό μου ο Γκρεγκ Λαντάνι, που είχε το ίδιο πέσιμο και φοβήθηκα. Μετά από λίγα λεπτά συνειδητοποίησα πως δεν έχω αιμορραγία, υπάρχω, αναπνέω... Ήξερα, όμως, ότι έχω χτυπήσει στα πλευρά μου, είπε.

Τέλος, η τραγουδίστρια μίλησε και για τις σχέσεις της. Όπως χαρακτηριστικά είπε, με τον Αντώνη Σαμαρά ήταν έρωτας ενώ την σχέση της με τον Γιώργο Νταλάρα δεν θέλει καν να την θυμάται!

Δες παρακάτω το απόσπασμα της εκπομπής!

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email