phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Σταμάτης Γονίδης: «Έχω βιώσει ως το κόκαλο την αχαριστία»


Ο Σταμάτης Γονίδης έχει πολλούς φίλους και θαυμαστές.
Όσοι τον αγαπάνε είναι στο πλευρό του και τον ακολουθούν. Η φράση που τον χαρακτηρίζει είναι «πληγώνομαι και πληρώνομαι» και εξηγεί το γιατί: «Τα τραγούδια τα γράφω μόνος μου και είναι καψουροτράγουδα. Το εισπράττει ο κόσμος που με ακολουθεί όλα αυτά τα χρόνια. Έχω πληγώσει πολλές φορές , με έχουν πληγώσει και μιλάω για έρωτες και για συνεργασίες. Ότι δίνεις παίρνεις στη ζωή. Ότι εκπέμπεις λαμβάνεις. Προσέχω πολύ τις επιλογές μου», δήλωσε στη news και συνέχισε: «Έχω βιώσει ως το κόκαλο την αχαριστία. Η ζωή είναι μια ανηφόρα και πολλά σκαλοπάτια της έχουν τσακιστεί από αγνώμονες στο πέρασμά του. Ωστόσο, όλα είναι εμπειρίες. Έχω συνηθίσει την αχαριστία πλέον, ενώ αρχικά είχα απηυδήσει, τώρα δεν με αφορούν αυτά τα άτομα».

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email