phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

12 λόγοι για να μισείς το Facebook



«Ω! Τέλεια φωτο, τέλεια!» «Τheaaaaaaaa!» είσαι χρυσή μου! «Σωστός!» «Ο Κ.Κ.Μοίρης θα παρευρεθεί στο birthday party των Birthday Party». X@$#@4καμε!


1. Δεν μου αρέσει να…
πετάνε λέξεις και να κατουράνε στον τοίχο μου κάθε φορά που νομίζουν πως έχουν κάτι σοβαρό ή σαχλό να πουν. Αν θέλουν έχω και τηλέφωνο. Kαι μέιλ έχω. Και φραγή.


2. Δεν μου αρέσει να μου στέλνουν καρτούλες, καρδούλες, τούρτες, σκυλάκια, φιλάκια, εικονίτσες, χάντρες, φυλαχτά, καθρεφτάκια, σκόρδα και άλλες τέτοιες σάχλες κάθε φορά που χαίρονται ή νομίζουν πως θα ‘πρεπε να χαρώ εγώ όταν τα δω μπρος στη μούρη μου.


3. Δεν μου αρέσει να βρίσκω κάθε μέρα πενήντα προσκλήσεις για να γίνω φίλος και μέλος στην Ομάδα Χαρούμενων Ντελίβερυ Μπόιζ , στο Σύλλογο Εχθρών του Καρκίνου του Προστάτη και στη Θεατρική Ομάδα της Κάτω Βρυσούλας. Εγώ είμαι με την Πάνω.


4. Δεν μου αρέσει να βλέπω εξαρτημένους ανθρώπους που ξυπνάνε με ένα χαμόγελο ως τις φτέρνες και νιώθουν όλον τον κόσμο δικό τους επειδή εκείνη τη μέρα έσπασαν το φράγμα των 1000 φίλων, άσχετα αν δεν έχουν ούτε μισό για να τον κεράσουν ή να τους κεράσει μια μπύρα.


5. Δεν μου αρέσει ο ψυχαναγκασμός του να ανεβάσεις κάτι, ας είναι και λιγότερο σοβαρό από μια πορδή ή περισσότερο βαρετό κι από το τελευταίο cdάκι της Tracey Thorn, μόνο και μόνο για να μη μείνει έστω μια μέρα μόνη της η σελίδα. Έχει κι αυτή η έρμη ανάγκη απομόνωσης, όχι τόση αναλγησία.


6. Δεν μου αρέσουν οι κοινότυποι ακκισμοί μεταξύ «φίλων» ή λιγότερο φίλων, «ωραιότατο το βιντεάκι που ανέβασες χρυσή μου» , «σωστός!» , «ω! τέλεια φωτο, τέλεια!» , «θα βρεθούμε στις 1 για καφέ;». Να βρεθείτε και μη ξεχάσετε να τον βγάλετε τον καφέ φωτογραφία για να τον ανεβάσετε στη σελίδα με σχόλιο «just a perfect day». O Θεός της Πρωτοτυπίας θα έσκιζε το Ph.D. του..


7. Δεν θέλω ντε και καλά να γίνω κηπουρός. Μη μου στέλνετε άλλα fertilizers, σπόρους από καρότα, σέσκουλα και μπάμιες. Ούτε e-γατάκια θέλω να ανατρέφω, έχω ήδη τρία στόματα στο σπίτι που τρώνε σαν λιοντάρια, δεν θα καταστραφώ οικονομικά επειδή ντε και καλά πρέπει να δηλώσω e-φιλόζωος.


8. Δεν θέλω να βλέπω άλλα άλμπουμ φωτογραφιών που θαρρείς και είναι portfolio της Cindy Crawford (χωρίς την ελιά) κι από κάτω σχόλια «theaaaaaaaa!». Τουλάχιστον βάλε φωτογραφία της ελιάς σου, μπας και σε γνωρίσουν.


9. Δεν θέλω να με «σκουντάνε» και να θέλουν «συνομιλία» στα καλά του καθουμένου, ειδικά όταν προσπαθώ να γράψω κάτι πάρα πολύ σοβαρό όπως αυτό το κείμενο-statement. Πρώτα η δουλειά και μετά το χαζολόγημα.


10. Δεν θέλω να διαβάζω άλλα «ο Κ.Κ.Μοίρης θα παρευρεθεί στο birthday party των Birthday Party». Xεστήκαμε (κι ο Κέιβ έγειρε).


11. Δεν θέλω να βλέπω άλλες έκπληκτες φάτσες την ώρα που σου λένε με γκουρλωμένα μάτια (είναι πιο ανοιχτά από τα απλώς γουρλωμένα) «μα καλά, σοβαρά δεν έχεις σελίδα στο facebook;».


12. Σοβαρότατα, δεν έχω σελίδα στο facebook γι αυτό και είμαι αντικειμενικός και ξινός. Ο Κ.Κ.Μοίρης έχει, γι αυτό και δεν δικαιούται δια να ομιλεί. Το βλαμμένο.


Bonus


Αν έχεις περάσει τα είκοσι, άντε εικοσιπέντε και πιστεύεις πως ο κόσμος και η ζωή είναι ένα ωραίο facebook που γράφεις, σβήνεις, ξαναγράφεις, ανεβάζεις, κατεβάζεις, και περιμένεις πως και πώς να δεις μουτζουρωμένο τον τοίχο σου για να φωνάξεις μέσα στην τρελή χαρά «καλημέρα ζωή, καλημέρα 1.325 φίλοι μου», στείλε μου μια φωτογραφία σου να την ανεβάσω στη σελίδα μου. Τέτοια pet σπανίζουν σήμερα.


πηγη:endiaferonta.com

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email