phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

Τριαντάφυλλος: «Πάντα είχα δουλειά, απλά αυτό δεν φαινόταν στις τηλεοράσεις και στα ραδιόφωνα»

Ο γνωστός τραγουδιστής Τριαντάφυλλος έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό People. Μίλησε για το παρελθόν, το παρόν και τους συναδέλφους του.


Ο ίδιος λέει ότι ποτέ δεν εξαφανίστηκε: «Πάντα είχα δουλειά, απλά αυτό δεν φαινόταν στις τηλεοράσεις και στα ραδιόφωνα. Ποτέ δεν κατάλαβα τι έγινε και σταμάτησε όλο αυτό».


Στο χώρο του τραγουδιού μπήκε μόλις ενηλικιώθηκε και αποκαλύπτει πως παλιότερα είχε καβαλήσει το καλάμι: «Αν τελείωνε μια συναυλία και ήμουν πολύ κουρασμένος και με πλησίαζε κάποιος συνεργάτης μου για να μου πει κάτι, μιλούσα απότομα και με θυμό. Δεν το ήθελα, απλά έτσι μου έβγαινε» ενώ συμπληρώνει: «Ο Θεός μου έδωσε την επιτυχία και ο Θεός μου την πήρε πίσω, πιθανόν για να καταλάβω κάποια πράγματα».


Δηλώνει ότι ποτέ δεν ένιωσε μειονεκτικά και πάντα χαίρεται με την επιτυχία των φίλων του: « Με τη Θεοδωρίδου δεν ξεκινήσαμε μαζί. Προηγήθηκα εγώ, μετά «βγήκε» εκείνη και της έγραψα τραγούδια. Έχει πολύ καλή φωνή, είναι καλό παιδί και αξίζει πραγματικά».

Οι φίλοι του από τον χώρο, για τους οποίους χαίρεται με την επιτυχία τους είναι η Νατάσα Θεοδωρίδου, ο Αντώνης Ρέμος και ο Μιχάλης Χατζηγιάννης.

Τέλος λέει πως είναι σίγουρος ότι κάποια στιγμή, θα επιστρέψει στα μεγάλα μουσικά σχήματα στην Αθήνα: «Εγώ τραγουδάω επτά μέρες την εβδομάδα και εννέα μήνες το χρόνο, ενώ εδώ, ακόμη και τα μεγάλα ονόματα, τραγουδάνε μόνο Παρασκευές και Σάββατο».


Από την Αριάδνη Στεφανίδου


πηγη:tralala

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email