phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Σάββατο 16 Ιουλίου 2011

Η Άντζελα Δημητρίου θα ήθελε ντουέτο με τη Lady Gaga!

Στο περιοδικό People ,μίλησε η γνωστή τραγουδίστρια Άντζελα Δημητρίου. Αυτό τον καιρό κάνει περιοδείες σε όλη την Ελλάδα, ενώ θα εμφανιστεί και στην Τουρκία.
Για την κατάσταση της Ελλάδας λέει: «Εμείς τα λέγαμε με τον Νεκτάριο Μπήτρο όταν τραγουδούσα το «Αχ πατρίδα μου, θύμα σε κάνανε», αλλά κανείς δεν μας άκουγε τότε. Για μία ακόμη φορά υπήρξα προφητική, είμαι πρωτοπόρος».
Θα εμφανιστεί στην Κωνσταντινούπολη, στο γάμο του τρίτου πλουσιότερου μεγιστάνα του κόσμου σε prive party: « Είχαν γράψει μία λίστα με πάρα πολλά ονόματα, μεταξύ των οποίων της Άννας Βίσση, της Δέσποινας Βανδή, της Πέγκυς Ζήνα, του Αντώνη Ρέμου. Τελικά, ζήτησαν μόνο εμένα. Είπε ο μεγιστάνας: «Θέλω την Άντζελα Δημητρίου»!
Η ίδια αυτοχαρακτηρίζεται ως η τελευταία των Μοϊκανών: «Δεν υπάρχουν πια λαϊκές φωνές, όπως ήταν η Μοσχολιού, η Διαμάντη, η Σακελλαρίου. Δεν θέλω να ευλογήσω τα γένια μου, αλλά θεωρώ ότι είμαι από τις πολύ καθαρές λαϊκές φωνές στην Ελλάδα και δεν θα ξανα υπάρξει άλλη Άντζελα Δημητρίου!» και συμπληρώνει : « Είμαι η τραγουδίστρια που τραγούδησε πάνω από 500 ζεϊμπέκικα, τραγούδια που έχουν μείνει στο χρόνο».
Θα εμφανιστεί σε λίγο καιρό στο Ισραήλ με μια σπουδαία τραγουδίστρια την Aliki: «Παρ όλα αυτά , πολύ θα ήθελα, έτσι όπως είμαι εγω Lady, να βρεθώ κάποτε μαζί, σε κάποιο ωραίο ντουέτο ίσως και με τη Lady Gaga. Ωραίο θα ήταν! Why not? Μου αρέσει πολύ ως ιδέα».


Από την Αριάδνη Στεφανίδου


πηγη:tralala

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email