phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

Ανδρέας Κανέλλος: 'Εσύ κι εγώ' - Νέο τραγούδι

Ο Ανδρέας Κανέλλος, νέος ανερχόμενος καλλιτέχνης με καταγωγή από την πανέμορφη Λευκάδα, έχοντας ξεπεράσει τις 300.000 views στο Υoutube, μας χάρισε πρόσφατα τη ρομαντική ροκ μπαλάντα με τίτλο "Για σένα" αλλά τώρα, λόγω καλοκαιριού, μας χαρίζει το ολοκαίνουριο τραγούδι του με τίτλο "Εσύ κι εγώ".
Ένα χαρούμενο τραγούδι με ποπ ύφος και παράλληλα ερωτικό στίχο που θα σας κάνει παρέα τα βράδια του καλοκαιριού. Η μουσική, οι στίχοι καθώς και η ενορχήστρωση, ανήκουν στον ίδιο και το μόνο σίγουρο είναι πως θα λατρέψετε και το τραγούδι και τον Ανδρέα.

Εσύ κι εγώ
Lyrics:
Κάθε στιγμή κάθε λεπτό μου σε θέλω
σε κάθε βήμα μου μια ανάσα εσύ
και γυρνάω το χρόνο αντίστροφα για ένα φιλί

Κάθε μου μέρα εγώ για σένα ανατέλλω
σε κάθε νύχτα ένα όνειρο εσύ
και δεν έχω πια φόβο πια τίποτα να μου συμβεί

Εσύ, για μένα είσαι εσύ
εσύ κι η στιγμή, μου είναι αρκετό
Εσύ μονάχα εσύ, αυτή η αφορμή που θέλω να ζω
όλα φωνάζουν καιρό, το πιο βαθύ σ' αγαπώ
σ' αγαπώ

Κάθε ματιά κάθε φιλί σου με στέλνει
κάθε ανάμνηση μαζί σου φωτιά
που ποτέ δε θα σβήσει, θα καίει πάντα πιο δυνατά

Εσύ, για μένα είσαι εσύ
εσύ κι η στιγμή, μου είναι αρκετό
Εσύ μονάχα εσύ, αυτή η αφορμή που θέλω να ζω
όλα φωνάζουν καιρό, το πιο βαθύ σ' αγαπώ
σ' αγαπώ

Μένω εδώ στο ρυθμό σου ζω δε πεθαίνει ποτέ τέτοια αγάπη
είσαι εδώ τώρα πια είσαι εδώ και για μένα πια δε λείπει κάτι
εσύ κι εγώ

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email