phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Τρίτη 10 Ιουλίου 2012

Ελευθερία Αρβανιτάκη: «Είμαι περήφανη που είμαι Ελληνίδα»


«Ζούμε μια απίστευτη κρίση που δεν ξέρουμε που θα μας οδηγήσει», λέει η Ελευθερία Αρβανιτάκη σχολιάζοντας σε πρόσφατη συνέντευξη της την εποχή που ζούμε.
Η ερμηνεύτρια μιλώντας στο Glam εκφράζει τους προβληματισμούς της: «Δεν ξέρουμε αν σε μερικούς μήνες αυτά που συζητάμε θα ισχύουν. Αν η Ευρώπη θα αντέξει ως ένωση κρατών με αυτή τη μορφή που υπάρχει σήμερα. Από την άλλη βεβαίως χρειάζεται να κάνουμε μια βαθιά αυτοκριτική. Είμαστε συνυπεύθυνοι για αυτό που μας έχει συμβεί. Μείναμε στην υπερηφάνεια της καταγωγής μας, χάσαμε το μέτρο σε πολλά επίπεδα. Άλλωστε το να αισθάνεσαι περήφανος δεν σε κάνει υπεράνω άλλων», λέει ενώ τονίζει πως αισθάνεται περήφανη που είναι Ελληνίδα. «Είμαι υπερήφανη που είμαι Ελληνίδα και βαθιά υπερήφανη που είμαι Ευρωπαία», καταλήγει.

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email