phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Σάββατο 7 Ιουλίου 2012

Αντώνης Ρέμος: «Έχω μια σταθερή σχέση»


Ο Αντώνης Ρέμος άνοιξε την καρδιά του και μίλησε για τη σχέση του με την Υβόννη Μπόσνιακ στην ραδιοφωνική εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού.

«Έχω μια σταθερή σχέση. Είναι ένας άνθρωπος που αγαπώ πάρα πολύ και είμαι δίπλα του! Μου στάθηκε πολύ. Περνάμε κι εμείς τις φάσεις μας. Περνάμε τα δύσκολα!».

Μάλιστα έδωσε και μια συμβουλή σε όλες τις γυναίκες:

«Σας δίνω και μια συμβουλή σ΄εσάς τις γυναίκες. Μην μπερδεύεται τους φίλους του συντρόφου σας, με την προσωπική σας ζωή. Πρέπει να υπάρχει και ο χώρος μας, ο χώρος που είναι οι φίλοι μου, η παρέα μου, το ποδόσφαιρο μου, η πλάκα μου. Εκεί χάνεις. Όταν ξεχνάς τη ζωή σου και προσκολλείσαι πάνω στον άνθρωπο σου, 100%», αυτό μπορεί να ήταν και καρφάκι προς την Υβόννη για τον πρόσφατο τσακωμό.

Για τις παλαιότερες σχέσεις του είπε:

«Έχουν περάσει πάρα πολύ σημαντικές γυναίκες στη ζωή μου, που έχω περάσει μαζί τους από μια νύχτα, μέχρι πάρα - πάρα πολλές! Χαίρομαι πολύ που με έχετε γνωρίσει μέσα από το τραγούδι μου και όχι μέσα από τις σχέσεις μου».

Κλείνοντας μίλησε και για τα διάφορα σενάρια που διαβάζει κατά καιρούς και αφορούν τον ίδιο: «διαβάζω πολλές φορές και γελάω με αυτά που γράφονται. Τόση κακία! Είναι τόσο μικροί όλοι αυτοί, που δεν τους βλέπω! Τα κουνούπια, πιο πολλή ζημιά μου κάνουν. Λυπάμαι πραγματικά γι΄αυτούς!».

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email