phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

Ο Τερζής για την περιπέτεια υγείας του:Είμαι όρθιος...


Είμαι όρθιος. Ας περιμένουμε τι θα αποφασίσει ο Θεός και βλέπουμε»
Ο Πασχάλης Τερζής επέστρεψε στο τραγούδι μετά από τριάμισι χρόνια αποχής δίνοντας δύο συναυλίες στην Κύπρο.
Ο τραγουδιστής είχε περάσει ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας και μίλησε στην εκπομπή της Γιάννας Λοΐζου στο Ράδιο Πρώτο. «Θέλω να πιστεύω ότι οι δύο αυτές νύχτες στην Κύπρο θα είναι από τις ωραιότερές μου. Όχι γιατί έτσι πρέπει να πω, αλλά γιατί έχω να τραγουδήσω τριάμισι χρόνια και είναι μια αρχή της οποίας δεν ξέρω πότε θα είναι το τέλος. Μπορεί να είναι και το τέλος» και συνέχισε λέγοντας: «Δεν θέλω να κάνω σχέδια, ούτε όνειρα. Έτσι κι αλλιώς είμαι σαράντα χρόνια στο τραγούδι, έχω δώσει και έχω πάρει πολλή αγάπη από τον κόσμο και για μια ακόμη φορά νιώθω την ανάγκη να τους ευχαριστήσω όλους. Όπως είπαμε όταν οι άνθρωποι κάνουν σχέδια ο Θεός γελάει. Ας περιμένουμε τι θα αποφασίσει ο Θεός και βλέπουμε. Είμαι όρθιος. Μου αρκεί και τραγουδάω. Με την καρδιά δεν παίζουν. Όλοι λένε "σε μένα θα συμβεί;". Για τους ανθρώπους είναι όλα». Όσο για το τι έκανε όλο αυτό το διάστημα που απείχε από τις πίστες εξομολογήθηκε ότι: «Ήμουν γεωργός. Έσπερνα ντομάτες, πιπεριές και φασολάκια στον μπαξέ για να ηρεμήσω. Ερχόταν ένας, δύο φίλοι και κουβεντιάζαμε ήρεμα και απλά». Του έλειψε το τραγούδι όλο αυτό το διάστημα; «Το τραγούδι δεν μου έλειψε. Ο κόσμος ναι!». Το τραγούδι δεν του έλειψε γιατί όπως είπε: «Τραγουδούσα ακόμη και στο θερμοκήπιο και τον στάβλο». Σήμερα νιώθει πανευτυχής γιατί: «Αυτή την περίοδο ζω την τρίτη μου αγάπη που είναι τα εγγόνια μου».

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email