phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Λευτέρης Πανταζής :Επένδυσα και έχασα 3 εκατομμύρια.


Ο Λευτέρης Πανταζής αποκάλυψε πως τα τελευταία δέκα χρόνια έκανε κάποιες επενδύσεις, οι οποίες ωστόσο δεν απέφεραν κέρδη, με αποτέλεσμα να χάσει πολλά χρήματα.

«Είμαι και επιχειρηματίας... Επένδυσα τα χρήματά μου σε κάποιες καλές και έξυπνες επιχειρήσεις και, χωρίς να φταίω από λάθη άλλων, έχω χάσει τα χρήματά μου» αποκαλύπτει στο περιοδικό «Εγώ» και συνεχίζει: «Επένδυσα και έχασα 3 εκατομμύρια ευρώ μέσα στην τελευταία δεκαετία. Όταν λες “επενδύω”, σημαίνει ότι κόβεις επιταγές, έχεις 100 άτομα προσωπικό, πληρώνεις ΙΚΑ, φόρους... Καταστραφήκαμε όλοι»!

«Είναι ο αγώνας μιας ζωής, τριάντα χρόνια που τραγουδάω. Ο φόβος, επειδή είχα περάσει πολύ φτωχά χρόνια, με έκανε να δημιουργήσω και άλλες επιχειρήσεις. Κάποιες από αυτές τις έχω κλείσει και κάποιες τις έχω κρατήσει και πάνε καλά, δόξα τω Θεώ».

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email