phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012

Θέμης Αδαμαντίδης: «Έχω μάθει να χάνω»


Ο Θέμης Αδαμαντίδης είναι από τους ανθρώπους που θέλουν λίγα για να είναι ευτυχισμένοι.
Ο τραγουδιστής έχει βοηθήσει αρκετούς και έχει ακούσει ελάχιστα ‘’ευχαριστώ’’. «Ποτέ δεν ξέρουμε πως τα φέρνει η ζωή και πόσο ευτυχισμένοι θα είμαστε από εδώ και πέρα. Έχω κάνει προπόνηση για να είμαι ευτυχισμένος», δήλωσε στο Λοιπόν και συνέχισε: «Έχω μάθει να χάνω. Με αυτό στο μυαλό, χάσεις κερδίσεις, είσαι ευχαριστημένος. Όταν απαιτείς πολλά και ιδίως όταν απαιτείς περισσότερα από αυτά που αξίζεις και που έχεις προσφέρει είσαι πάντοτε δυστυχισμένος». Ο Θέμης Αδαμαντίδης αποκάλυψε ότι δεν τα έχει «πάρει», όπως άλλοι συνάδελφοί  και αποκάλυψε ότι έχει βοηθήσει πάρα πολλούς. «Βοήθησα κάποιους ανθρώπους, στάθηκα δίπλα τους στα προβλήματά τους. Όταν μπορούσα , ακόμα και τώρα όμως, που δεν μπορώ , το κάνω πάλι. Σε κάποιους άλλους  που ίσως να μην έπρεπε , έχω προσφέρει και δεν άκουσα ‘’ευχαριστώ’’».

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email