phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Παντελής Παντελίδης: «Τα τραγούδια μου είναι συνήθως πραγματικές εμπειρίες»


Ο Παντελής Παντελίδης μίλησε στην εφημερίδα «Παραπολιτικά» σχετικά με το αν τελικά τα τραγούδια του αναφέρονται σε κάποια συγκεκριμένη γυναίκα.
«Τα τραγούδια μου είναι συνήθως πραγματικές εμπειρίες, τόσο δικές μου, όσο και ανθρώπων με τους οποίους είχα την τύχη να έρθω σε επαφή και να μου ανοίξουν την καρδιά τους» είπε χαρακτηριστικά ο τραγουδιστής!
Όσο για το αν είναι ελεύθερος αυτή την περίοδο δήλωσε: «Αυτή την περίοδο είμαι ελεύθερος και τις περισσότερες ώρες της ημέρας μου τις αφιερώνω στην πρώτη μου δισκογραφική δουλειά, που έχει μεγάλη σημασία για μένα, γιατί θέλω να βγάλω ένα αποτέλεσμα που θα αρέσει πολύ στον κόσμο».

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email