phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Πάνος Κιάμος: «Όταν ξεκίνησα να τραγουδάω ο χρόνος μου στην πίστα ήταν λιγότερο από ένα λεπτό»

Ο Πάνος Κιάμος μπορεί να βρίσκεται αρκετή ώρα στην πίστα και να σηκώνει ένα μαγαζί στον αέρα, ωστόσο όταν ξεκίνησε την καριέρα του συνέβαινε το ακριβώς αντίθετο.

«Όλο το βράδυ έλεγα μισό τραγούδι. Αυτός ήταν ο χρόνος μου, 32 δευτερόλεπτα. Έρχονταν οι φίλοι μου να με δουν και δεν προλάβαιναν αν έπεφταν σε κίνηση. Όλο το υπόλοιπο βράδυ ήμουν πίσω από τη σκηνή και έκανα φωνητικά. Μεγάλη εμπειρία», αποκάλυψε  στο Πρώτο Θέμα και συνέχισε: «Εκείνη η περίοδος ήταν μεγάλο σχολείο. Αν κέρδισα κάποια πράγματα, τα κέρδισα τότε. Δεν έφευγα ποτέ στις 3,5 ώρες που ήταν το ωράριό μου. Ήμουν συνέχεια και παρακολουθούσα τις συζητήσεις στα καμαρίνια. Καθόμουν με ένα χαρτάκι και ένα μολύβι στα παρασκήνια και σημείωνα πως έδεναν το ένα τραγούδι με το άλλο. Τότε έφτιαξα το ρεπερτόριό μου».

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email