phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Ε. Φουρέιρα: Eίναι ερωτευμένη και το χαίρεται! Τι δηλώνει για το γάμο και την απιστία!


Πιο σέξυ και όμορφη από ποτέ φωτογραφίζεται η Ελένη Φουρέιρα και μιλά για το νέο της σύντροφο, τη σχέση τους και το ενδεχόμενο του γάμου.

Σε μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό “ΟΚ!” η Ελένη δηλώνει χαρούμενη, ερωτευμένη και ευτυχισμένη...

“Είμαι πολύ καλά, είμαι ευτυχισμένη. Η σχέση μου είναι ακόμα στην αρχή αλλά με κάνει να νιώθω ασφάλεια. Δεν τον ζηλεύω. Ο αγαπημένος μου έχει πολλά θετικά στοιχεία, είναι πολύ συνεσταλμένος και ώριμος”, ανέφερε χαρακτηριστικά η νεαρή τραγουδίστρια.

Μιλώντας για την απιστία, η Ελένη αποκάλυψε: “Έχω απατήσει κι έχω απατηθεί. Δεν το έχω ανακαλύψει εγώ η ίδια, αλλά το έχω καταλάβει και το ένστικτο μου δεν πέφτει έξω. Δεν δικαιολογώ την απιστία αλλά αν ήξερα ότι δεν γίνεται με την καρδιά και το μυαλό , θα την συγχωρούσα”.



Πώς βλέπει όμως, το ενδεχόμενο ενός γάμου;

“Αν ερωτευτώ δυνατά, θα παντρευτώ κιόλας”, εξομολογείται και προσθέτει: “Δεν μου έχουν κάνει ποτέ πρόταση γάμου. Ίσως να μην τους είχα εμπνεύσει”.

Τέλος, η γνωστή ερμηνεύτρια μίλησε για την εμφάνισή της και αποκάλυψε αν θα έκανε πλαστική στήθους: “Είμαι αρκετά μικροκαμωμένη και μου ταιριάζει το στήθος που έχω. Αν είχα πιο μεγάλο στήθος δεν θα ήμουν λίγο πρόστυχη; Όταν χρειαστεί θα φορέσω ενίσχυση ή διπλό σουτιέν οπότε δεν αισθάνομαι την ανάγκη να κάνω επέμβαση για να το μεγαλώσω”.



Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email