phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

Μιχάλης Χατζηγιάννης: «Περίπου στα 30 μου άρχισα να νιώθω ότι γύρω μου τα πράγματα αλλάζουν»

«Δεν θα ξεχάσω ποτέ την πρώτη μου φορά στη σκηνή. Ήταν όταν στην Α' Λυκείου τραγούδησα μπροστά σε όλο το σχολείο μου», περιγράφει ο Μιχάλης Χατζηγιάννης γυρνώντας τον χρόνο πίσω, τότε που έκανε τα πρώτα του βήματα στο χώρο της μουσικής.
«Η καθηγήτρια της μουσικής με έβαλε κυριολεκτικά με το ζόρι να πω ένα τραγούδι για την γιορτή της 25ης Μαρτίου. Στην αρχή ήμουν παγωμένος! Θυμάμαι ακόμα εκείνο το συναίσθημα. Κι αμέσως μετά τον ενθουσιασμό των συμμαθητών μου. Σ' εκείνη την ηλικία, το χειροκρότημα από τους συνομηλίκους σου είναι πολύ σημαντικό», αναφέρει ο τραγουδιστής μιλώντας στο περιοδικό Marie Claire.
«Περίπου στα 30 μου άρχισα να νιώθω ότι γύρω μου τα πράγματα αλλάζουν., αλλά και πως κι εγώ ο ίδιος αλλάζω κι έχω άλλες αναζητήσεις. Αυτό μεταφράστηκε και στη δουλειά μου. Η ενηλικίωση μου έφερε δύναμη, αυτοπεποίθηση, αλλά και μια αγωνία για το τι γίνεται μετά», λέει ενώ καταλήγει σχολιάζοντας τα «κίτρινα» δημοσιεύματα που βγαίνουν κατά καιρούς.
«Την πρώτη φορά με πλημμύρισε ένα ενοχλητικό και βασανιστικό συναίσθημα. Στενοχώρια! Σκεφτόμουν πως η δουλειά που κάνω δεν έχει σχέση με αυτό το σύστημα. Όταν σου συμβαίνει αυτό, από την μια σε ζώνουν οι αμφιβολίες για τον χώρο που επέλεξες να υπηρετήσεις και από την άλλη ένα "πατριωτικό" πείσμα να το πολεμήσεις. Και μέσα σε αυτή την παραφροσύνη, πορεύεσαι», απαντά!

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email