phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΒΑΝΔΗ Η κρίση στη σχέση της με τον Ντέμη


Αποκαλυπτική ήταν η Δέσποινα Βανδή σχετικά με την περίοδο που έγινε για πρώτη φορά μητέρα.
Αποκαλύπτει ότι η σχέση της με τον Ντέμη Νικολαϊδη πέρασε διακυμάνσεις και ότι δεν ήταν εύκολο να ισορροπήσει.
"Άνοιγε μπροστά μου ένας νέος κόσμος που λέγεται μητρότητα και εκεί μπαίνουν όλα σε δεύτερη μοίρα.
Έπειτα από δυο χρόνια κατάφερα να ισορροπήσω την σχέση μου με τον Ντέμη.
Όλα είχαν πάει στην άκρη.
Γινόταν χαμός με το "Γεια" σε όλο τον κόσμο και δεν με ενδιέφερε, γιατί ζούσα με υπερβολική ένταση τη μητρότητα.
Συναισθηματικά ήμουν αλλού" είπε σχετικά στο περιοδικό OK.
Στη συνέχεια, μίλησε για τον τρόπο που ο Ντέμης διαχειρίστηκε αυτή την κατάσταση τονίζοντας ότι "ήμουν τυχερή γιατί ο Ντέμης μου έδωσε χώρο".

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email