phone: +30 6972 537 503
e-mail: magicfm1029@yahoo.gr
 listenlive

Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

Άννα Βίσση: Μιλάει για τις κακές κριτικές


Λίγο πριν κυκλοφορήσει το maxi single της, η Άννα Βίσση απάντησε σε συνέντευξή της στα αρνητικά σχόλια που έχουν κάνει κάποιοι από τους θαυμαστές της, οι fannatics.

«Τους λαμβάνω πάρα πολύ σοβαρά υπ' όψιν για πάρα πάρα πολλά πράγματα, δηλαδή ο παλμός τους, η δύναμή τους, η ενέργειά τους, η αφοσίωση, το πάθος με το οποίο με υποστηρίζουν και μ' αγκαλιάζουν με κάνει να νιώθω πάρα πολύ περήφανη! Είναι μια ομάδα αυτόνομη, πολλές φορές δε θέλω και να ανακατεύομαι, γιατί πρέπει να λειτουργούν μόνοι τους και αυτή την έννοια έχει και ο fan, δηλαδή να κάνει αυτό που θέλει και κάπου κι εγώ να βλέπω και τι γίνεται σαν να είναι ο καθρέφτης μου, σαν να βλέπω ποιά είμαι», είπε.

Αποκαλύπτοντας ότι πέρυσι είχε θυμώσει επειδή δεν τους άρεσε το «Αγάπη Είναι Εσύ», η Άννα κατέληξε: «είναι τόσο παθιασμένοι και περιμένουν να ακούσουν πράγματα από 'μένα που αυτό και μόνο δικαιολογεί καμιά φορά και καμιά αρνητική αντίδραση από μέρους τους, αλλά το ότι μου ζητάνε να πω μπαλάντες, να πω παλιά τραγούδια μου, μου στέλνουνε ιδέες για τα προγράμματα, αυτό σαφώς και το λαμβάνω πάρα πάρα πολύ σοβαρά υπ' όψιν μου».

«Την επόμενη εβδομάδα θα μπορώ να πω τι θα κάνω τον Χειμώνα στην Αθήνα. Είμαι σε συζητήσεις τώρα, αλλά δεν μπορώ να το ανακοινώσω… Αρχές Μαρτίου του 2013 θα κάνω τους “Δαίμονες”. Το είχα ανάγκη, είναι λύτρωση για μένα. Θα τους δούμε από μία άλλη οπτική γωνία, είναι πολύ συγκινητικό για μένα», αποκάλυψε η τραγουδίστρια για τα σχέδιά της.

Σου άρεσε το άρθρο; πάτησε like!



go top
Add this! Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email